اینترنت دانشگاه الزهرا رایگان شد

به گزارش آوای وحش، دانشگاه الزهرا گفت: تعرفه اینترنت اپراتور رایتل برای اتصال به سامانه های آموزش مجازی این دانشگاه رایگان است.

اینترنت دانشگاه الزهرا رایگان شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه الزهرا، مرکز فناوری اطلاعات این دانشگاه اعلام نمود: در راستای رسالت اجتماعی خود، تعرفه اینترنت اپراتور رایتل برای اتصال به سامانه های آموزش مجازی این دانشگاه رایگان است.

بر اساس این گزارش ، همزمان با شیوع ویروس کرونا و تعلیق کلاس های حضوری به دلیل رعایت الزامات بهداشتی و ارائه 2249 درس در نیم سال جاری در سامانه آموزش الکترونیک (lms) و کلاس های آموزش همزمان، دانشگاه برای توسعه زیرساخت فناوری اطلاعات و تسهیل فرایند آموزش مجازی در شرایط موجود، افزایش پهنای باند و کاهش هزینه های تخصیص یافته به سامانه های آموزش مجازی و سرویس های برخط دانشگاه را در دستور کار خود قرار داد.

بر همین اساس، در اسفندماه نیز با پیگیری ها و مذاکرات اجرا شده با شرکت مخابرات تهران، پهنای باند تخصیص یافته به سامانه های آموزش مجازی و سرویس های برخط دانشگاه از 358 M به 620 M افزایش و با همان تعرفه قبلی (بدون افزایش هزینه) به دانشگاه الزهرا اختصاص یافت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 401

به "اینترنت دانشگاه الزهرا رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت دانشگاه الزهرا رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید