کوچک متراژها در بازار مسکن پایتخت چند

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران: مشخصات تازه ترین فایل های عرضه شده به بازار فروش مسکن که در روز گذشته ازسوی فروشنده های مصمم برای فروش آپارتمان به متقاضیان خرید ارائه شد از بروز نوعی انعطاف قیمتی در بازار آپارتمان های ریزمتراژ و کوچک متراژ خبر می دهد.

کوچک متراژها در بازار مسکن پایتخت چند

جهت دریافت خدمات آلاچیق های سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

تحقیقات میدانی دنیای اقتصاد از تازه ترین شرایط فایل های فروش مسکن که دیروز از سوی مالکان مصمم به فروش به بازار مسکن عرضه شد نشان می دهد بخش قابل توجهی از آپارتمان های ریزمتراژ و کوچک متراژ با مساحت تا 70 مترمربع که دیروز به بازار مسکن عرضه شد با تعدیل قیمتی در نرخ های پیشنهادی همراه شده اند. دیروز در یکی از سایت های مجازی عرضه واحدهای مسکونی به بازار فروش بخش عمده ای از این آپارتمان ها با رنگ سبز تعیین شده بودند. به این معنا که قیمت این واحدهای مسکونی نسبت به واحدهای مسکونی مشابه آنها در منطقه مشابه و با ویژگی های نسبتا یکسان در مقایسه با عرف بازار مناسب تر است. در واقع فروشنده با قیمتی کمتر از قیمت عرف بازار که می تواند این واحدها را به فروش برساند اقدام به قیمت گذاری برای آنها نموده است. تحقیقات میدانی نشان می دهد کاهش رفت وآمد و افت محسوس تقاضا برای بازدید از املاک فروشی به دلیل شیوع ویروس کرونا طی روزهای گذشته یکی از مهم ترین دلایل این تعدیل قیمتی در بعضی از فایل های فروش واحدهای مسکونی ریزمتراژ و کوچک متراژ است. به نظر می رسد بخش قابل توجهی از این فروشنده ها، افرادی هستند که قصد دارند سرمایه های خود را از بازار مسکن خارج نمایند. در یکی، دو ماه گذشته بعضی سفته بازها با هدف کسب سود از بازار مسکن اقدام به خرید مسکن نموده بودند، اما از آنجا که چشم انداز رشد محسوس قیمت در کوتاه مدت برای مسکن متصور نیست به نظر می رسد بعضی از این افراد قصد خروج سرمایه خود از بازار مسکن را دارند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 99

به "کوچک متراژها در بازار مسکن پایتخت چند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچک متراژها در بازار مسکن پایتخت چند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید