گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با شارژر 66 واتی راهی بازار می گردد

به گزارش آوای وحش، این طور که به نظر می رسد، نام گوشی تاشوی جدید هواوی، میت ایکس 2 خواهد بود. تا به این لحظه در رابطه با این محصول یک سری خبر منتشر شده و در راستای همان خبرها، روز گذشته اعلام شد هواوی میت ایکس 2 با شارژر 66 واتی راهی بازار می گردد.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با شارژر 66 واتی راهی بازار می گردد

در حال حاضر شرکت های زیادی در بخش گوشی های تاشو فعالیت نمی نمایند. در واقع باید گفت تنها سامسونگ و هواوی هستند که رسما محصولات خود را راهی بازار نموده اند. البته سامسونگ با عرضه چندین گوشی تاشوی متفاوت، خود را از سایر شرکت ها سوا نموده ولی به نظر می رسد هواوی هم به سرعت قصد پیشرفت در این زمینه را دارد.

هواوی در ابتدا میت ایکس و سپس نسخه به روزرسانی شده و نه جدید آن را با نام میت ایس اس (Xs) راهی بازار کرد. اما این طور که به نظر می رسد، نماینده جدید غول چینی کاملا جدید خواهد بود. یکی از تغییرات اساسی هم شارژر پرسرعت آن است. با توجه به لیست گواهی 3C، گویا هواوی میت ایکس 2 به شارژر 66 واتی سریع مجهز خواهد شد؛ یعنی حدودا 20 درصد سریع تر از شارژری که با سری های قبل راهی بازار شده بود.

همان طور که اشاره شد، در رابطه با هواوی میت ایکس 2 خبرهای زیادی منتشر نشده جز اینکه می دانیم هواوی آن را به وای فای 6 و رابط کاربری EMUI 11 مجهز خواهد نمود. همچنین یک موضوع بدیهی دیگر، عدم پشتیبانی این گوشی از سرویس ها و خدمات گوگل (به خاطر تحریم آمریکا) است که در حال حاضر هیچ گوشی جدید هواوی از آن پشتیبانی نمی نماید.

  • سامسونگ، هواوی و شیائومی بیشترین فروش گوشی را در سه ماهه سوم سال 2020 داشته اند

علاوه بر این ها، گفته می گردد این گوشی برخلاف سری های قبل و مانند نماینده های سامسونگ، به سمت درون تا می گردد، نه بیرون. بدین ترتیب کاربر با تا کردن گوشی، در بخش زیرینِ دست خود، به جای نمایشگر، پنل پشتی گوشی را حس خواهد نمود. همین موضوع می تواند نشان دهنده این باشد که به احتمال زیاد شاهد یک نمایشگر ثانویه در هواوی میت ایکس 2 خواهیم بود.

همچنین پیش تر شایعاه هایی منتشر شد مبنی بر اینکه هواوی می خواهد در این گوشی در مجموع از 6 دوربین استفاده کند. 4 دوربین روی پنل پشتی و 2 دوربین جهت عکاسی سلفی که روی نمایشگر ثانویه محصول تعبیه می شوند. بدین ترتیب وقتی گوشی باز گردد، دوربین سلفی در دسترس نخواهد بود.

خود هواوی فعلا در رابطه با این گوشی خبر زیادی منتشر ننموده. به همین خاطر آنچه که تا به امروز گفته شده تنها بر اساس حدس و گمان است و باید آن ها را در حد یک شایعه در نظر گرفت. اما خوشبختانه با دو گواهی که میت ایکس 2 به تازگی دریافت نموده (وای فای و شارژر)، احتمالا به زمان انتشار آن نزدیک و نزدیک تر شده ایم. بنابراین انتظار می رود طی روز ها و یا هفته های پیش رو، خبرهای بیشتری در رابطه با آن بشنویم.

  • هواوی برای غلبه بر تحریم های آمریکا یک کارخانه فراوری تراشه تأسیس می نماید

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 633

به "گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با شارژر 66 واتی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 با شارژر 66 واتی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید