یونایتد0-1 آرسنال؛ طلسم اولدترافورد شکسته شد

به گزارش آوای وحش، آرسنال پیروز شد در یک بازی بسیار نزدیک با یک گل منچستریونایتد را شکست دهد.

یونایتد0-1 آرسنال؛ طلسم اولدترافورد شکسته شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دقایقی پیش مهم ترین بازی هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس بین دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال به خاتمه رسید؛ دیداری که در خاتمه با نتیجه 1-0 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

بر خلاف تصور این تیم مهمان یعنی آرسنال بود که از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار گرفت. توپچی ها می توانستند در دقیقه 14 به گل اول نیز دست پیدا کنند. هکتور بیرین ارسال خوبی را از جناح راست انجام داد اما پیر امریک اوبامیانگ هر چه تلاش کرد نتوانست ضربه نهایی را به توپ وارد کند.

در ادامه کار به تعادل کشیده شد و منچستریونایتد در دقیقه 22 اولین موقعیت مهم خود را به دست آورد. پاس فوق العاده مارکوس راشفورد به میسون گرینوود رسید اما ضربه او توسط برند لنو به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 39 باز هم این آرسنال بود که می توانست به گل دست پیدا کند. همکاری بسیار زیبای ویلیان و پیر امریک اوبامیانگ با ضربه ستاره برزیلی همراه بود اما توپ او بعد از برخورد به تیر دروازه با بدشانسی راهی اوت شد.

در دقیقه 44 ویلیان حرکت خوبی را از جناح راست انجام داد. ارسال این ستاره برزیلی با ضربه سر باکایو ساکا همراه بود اما توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه منچستریونایتد عبور کرد تا بازی در خاتمه نیمه اول با تساوی بدون گل تمام شود.

اولین موقعیت مهم نیمه دوم نیز توسط آرسنال به دست آمد. حرکت خوب الکساندر لاکازت با پاس او به پیر امریک اوبامیانگ همراه بود اما ضربه این ستاره گابنی با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه داوید دخیا عبور کرد.

منچستریونایتد بلافاصله به موقعیت آرسنال واکنش نشان داد و چند دقیقه بعد می توانست توسط هری مگوایر به گل دست پیدا کند اما ضربه او با اختلاف ناچیز راهی اوت شد.

در دقیقه 68 بازی مهم ترین اتفاق مسابقه رخ داد و آرسنال با خطای پل پوگبا روی هکتور بیرین در محوطه جریمه به یک ضربه پنالتی دست یافت. پیر امریک اوبامیانگ پشت توپ ایستاد و با یک ضربه بر خلاف جهت داوید دخیا گل اولین آرسنال را به ثمر رساند.

منچستریونایتد می توانست در دقیقه 85 کار را به تساوی بکشاند اما بعد از یک کش و قوس درون محوطه جریمه آرسنال و برخورد ضربه دونی فن دبیک به تیر دروازه توپ برگشت داده شد.

در ادامه حملات منچستریونایتد بی اثر بود تا کار با همان یک گل به سود آرسنال خاتمه پیدا کند و به نوعی طلسم ورزشگاه اولدترافورد بعد از 14 بازی برای توپچی ها شکسته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 627

به "یونایتد0-1 آرسنال؛ طلسم اولدترافورد شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونایتد0-1 آرسنال؛ طلسم اولدترافورد شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید