32 هزار تبعه افغانستانی در گلستان زندگی می نمایند

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/گلستان رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان گفت: 32 هزار تبعه افغانستانی در استان گلستان زندگی می نمایند که فقط 27 هزار نفر از آنها داری کارت اقامت هستند.

32 هزار تبعه افغانستانی در گلستان زندگی می نمایند

ذوالفقار امیرشاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان نزدیک به دو میلیون نفر جمعیت دارد و 17 قوم مختلف در آن در حال زندگی هستند. 40 درصد جمعیت استان را اهل سنت تشکیل می دهند.

وی اعلام کرد: تعدادی از مردم گلستان در کشورهای ترکمنستان، عراق، قطر، امارات، عمان، آذربایجان و ترکیه زندانی هستند که این موضوع به صورت تعمد و یا تغافل رخ داده است.

رئیس نمایندگی وزارت امورخارجه در استان گلستان با اشاره به سفر هیئتی از ساراتوف روسیه در چند ماه اخیر به گلستان، توضیح داد: این هیئت دیدار هایی با استاندار و اتاق بازرگانی داشتند و قرار شد که هیئتی از استان گلستان به ساراتوف روسیه اعزام گردد.

امیرشاهی اعلام کرد: سفیر بنگلادش به همراه یک سرمایه گذار فردا به بندر خواجه نفس خواهند رفت و بازدیدی از این بندر خواهند داشت

وی گفت: مسافرینی که قصد سفر به کشورهای همسایه را دارند، قبل از سفر قوانین آن کشور را مطالعه نمایند و با وزارت امورخارجه نیز مشورت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 95

به "32 هزار تبعه افغانستانی در گلستان زندگی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 هزار تبعه افغانستانی در گلستان زندگی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید