آخرین فرصت خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور 1400

به گزارش آوای وحش، سامانه خود اظهاری ابتلا به کرونا برای داوطلبان کنکور 1400 از 30 خرداد فعال شده و داوطلبان تا امروز سه شنبه اول تیر فرصت دارند فرم خوداظهاری را تکمیل نمایند.

آخرین فرصت خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور 1400

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، داوطلبان کنکور سراسری سال 1400 می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه فرم خوداظهاری کرونا نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می توانند فرم خود اظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری نمایند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون معین خواهد نمود و نتیجه را به وسیله شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع ذینفعان می رساند.

مهلت ثبت و ویرایش اطلاعات تا سرانجام امروز سه شنبه 1 تیر ماه 1400 است. پس از اتمام مهلت ثبت نام، امکان تغییر در درخواست به هیچ وجه وجود ندارد.

داوطلبان می توانند با روش های شماره پرونده و شماره سریال، شماره پرونده و کد پیگیری و شماره پرونده و کد ملی وارد سامانه شوند.

به گزارش مهر، آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه های آزمایشی کنکور سراسری سال 1400 در روزهای 9 تا 12 تیرماه 1400 در 414 شهرستان و بخش مختلف کشور با رقابت یک میلیون و 367 هزار و 931 داوطلب برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی هنر صبح چهارشنبه 9 تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه 10 تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه 10 تیر، آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح آدینه 11 تیر و آزمون گروه آزمایشی زبان های خارجی صبح شنبه 12 تیر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1049

به "آخرین فرصت خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت خوداظهاری کرونا برای داوطلبان کنکور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید