اولین انیمیشن حرفه ای کودک در ایلام رونمایی می شود

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/ایلام مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام گفت: اولین انیمیشن حرفه ای کانون استان در هفته کودک رونمایی می شود.

اولین انیمیشن حرفه ای کودک در ایلام رونمایی می شود

مهدی جمالی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: با توجه به مصوبه ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا مبنی بر مجازی شدن فعالیت های فرهنگی در این هفته ،در راستای رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ملی کودک نیز از دوازدهم تا هفدهم مهرماه با عنوان بچه ها اربعین به صورت مجازی برگزار می شوند.

وی گفت: رونمایی از اولین انیمیشن حرفه ای کانون استان، اختتامیه مهرواره زائر، اختتامیه مهرواره قصه های کربلا، نمایشگاه مجازی هم زمان در تمام مراکز استان با اثار فرهنگی،ادبی،هنری بچه ها و مربیان کانون استان با موضوع اربعین ،کودک و کاردستی، نشست های تخصصی شعر و داستان کودک و کودک،کتاب زندگی از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده کانون استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان ایلام شرح داد: این برنامه ها امسال با توجه به هم زمانی با اربعین حسینی رنگ و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه ها به صورت مجازی اجرا و ارائه می شود.

جمالی ادامه داد: اداره کل کانون پرورش فکری بچه ها ونوجوانان استان ایلام با بیست ودو مرکز فرهنگی ،هنری در سراسر استان به صورت ثابت،سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می کند که این روزها تمامی فعالیت های چهل و دوگانه آن به صورت مجازی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 559

به "اولین انیمیشن حرفه ای کودک در ایلام رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین انیمیشن حرفه ای کودک در ایلام رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید