آمادگی روسیه برای امضای قرارداد تحویل سامانه اس400 به ترکیه

به گزارش آوای وحش، معاون نخست وزیر روسیه از تمایل مسکو برای امضای قراردادی جدید با ترکیه برای تحویل سامانه های موشکی دفاع هوایی اس400 اطلاع داد.

آمادگی روسیه برای امضای قرارداد تحویل سامانه اس400 به ترکیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه روز چهارشنبه از تمایل مسکو برای امضای قراردادی جدید با ترکیه برای تحویل سامانه های اس 400 اطلاع داد.

به نوشته خبرگزاری روسی تاس، بوریسوف گفته اگر ترکیه تمایل چنین کاری را داشته باشد، روسیه آماده است تا قراردادی جدید را برای تحویل سامانه های موشکی دفاع هوایی اس 400 به آنکارا امضا کند.

وی همچنین گفت: آنها چنین انتخابی دارند و ما این توافق را امضا خواهیم کرد، (البته) اگر آنها تمایلی نشان دهند.

روسیه امروز در حالی تمایل خود برای امضای چنین قراردادی را ابراز کرد که دو هفته گذشته رئیس سازمان صنایع دفاعی ترکیه نیز اعلام نموده بود که آنکارا و مسکو برای ارسال سری دوم سامانه اس400 به توافق رسیده اند.

اسماعیل دمیر، رئیس سازمان صنایع دفاعی ترکیه بیستم خرداد ماه در گفت وگو با شبکه ان.تی.وی اظهار داشت که آنکارا و مسکو برای ارسال سری دوم سامانه اس400 توافق نموده اند و تنها بعضی مسائل فنی در مورد فرایند انتقال این سامانه به ترکیه وجود دارند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 424

به "آمادگی روسیه برای امضای قرارداد تحویل سامانه اس400 به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی روسیه برای امضای قرارداد تحویل سامانه اس400 به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید