استراماچونی در جهت کی روش و کالدرون، بازارگرمی با هدف منفعت شخصی

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگار مهر، خبر مذاکره فدراسیون فوتبال ایران با استراماچونی که منبع آن رسانه های ایتالیایی بودند، آنقدر عجیب بود که با واکنش فوری فدراسیون فوتبال روبرو شد و این خبر بلافاصله تکذیب شد. با این وجود و بعد از این تکذیبیه، رسانه های ایتالیایی همچنان اصرار به این پیشنهاد دارند.

استراماچونی در جهت کی روش و کالدرون، بازارگرمی با هدف منفعت شخصی

این اولین بار نیست که مربیان خارجی به وسیله رسانه های خارج از ایران ساپورت خبری شده و به نوعی برای آنها در بازار فوتبال ایران بازارگرمی می گردد.

کارلوس کی روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران که حدود 8 سال سکان راهنمایی این تیم را بر عهده داشت و دو بار هم با ایران در جام جهانی حضور پیدا کرد، در تمام دوران حضورش در ایران بارها پیشنهاداتی برای وی در رسانه های خارجی مطرح شد.

گابریل کالدرون سرمربی سابق سرخ پوشان هم چه در زمان حضورش در ایران و چه بعد از جدایی از پرسپولیس، بارها پیشنهادات او به وسیله رسانه های خارجی در ایران مطرح می شد و حالا این اتفاق برای چندمین بار در مورد استراماچونی تکرار می گردد و با وجود تکذیب رسمی فدراسیون، پافشاری رسانه ها و خبرنگاران خارجی برای این منظور هم در نوع خود جالب است.

طرح پیشنهادات کار برای مربیان خارجی که سابقه کار در فوتبال ایران دارند در رسانه های خارجی و بازتاب گسترده آنها در فوتبال ایران تبدیل به یک حربه شده و مربیان و رسانه های خارجی نزدیک به آنها با اطلاع از این موضوع، همیشه فضای فوتبالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهند.

کی روش، کالدرون و استراماچونی تنها مربیان خارجی نیستند که همیشه اخبار پیشنهادات کار آنها در رسانه های خارجی مورد توجه فوتبال ایران قرار گرفته و به جز آن دیگر مربیان خارجی هم همیشه با چنین اخباری (بخوانید خبرسازی) نام شان در فوتبال ایران مطرح مانده است.

اخیراً نیز با اینکه فدراسیون فوتبال ایران به صورت رسمی خبر مذاکره با استراماچونی برای تیم ملی را تکذیب کرد، اما باز هم مشاهده می گردد رسانه های ایتالیایی و بعضی از خبرنگاران این کشور بر انجام این مذاکرات پافشاری می نمایند.

در این میان به نظر می رسد این مربیان تیم های خبری در کشور خود یا کشورهای دیگر دارند و با شناختی که از فضای رسانه ای ایران پیدا نموده اند، به رسانه های تحت رهبری خود خط می دهند تا برایشان بازارگرمی نمایند و شاید به قرارداد جدیدی برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 296

به "استراماچونی در جهت کی روش و کالدرون، بازارگرمی با هدف منفعت شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی در جهت کی روش و کالدرون، بازارگرمی با هدف منفعت شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید