استقبال کاخ سفید از درخواست ترامپ از طرفدارانش برای دریافت واکسن کرونا

به گزارش آوای وحش، کاخ سفید اعلام کرده است که از مشارکت بیشتر دونالد ترامپ برای تشویق مردم آمریکا به دریافت واکسن کرونا استقبال خواهد کرد.

استقبال کاخ سفید از درخواست ترامپ از طرفدارانش برای دریافت واکسن کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، دولت بایدن دوشنبه اعلام کرده است که از مشارکت بیشتر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در تلاش های مربوط به واکسیناسیون مردم در برابر ویروس کرونا استقبال خواهد کرد ولی زمان و وقت خود را برای سرمایه گذاری روی پزشکان محلی و رهبران گروه ها و انجمن ها صرف خواهد کرد که تلاش زیادی را برای متقاعد کردن محافظه کاران آغاز کرده اند تا واکسن کرونا را دریافت کنند.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در این باره در جمع خبرنگاران گفت: اگر ترامپ رئیس جمهور سابق فردا بیدار شود و بخواهد نقش بیشتری در کارزار واکسیناسیون و ایمنی و بهداشت مردم داشته باشد، بی شک از آن حمایت خواهیم کرد. همه روسای جمهور قبلی نیز در کارزارهای عمومی شرکت کرده اند. آنها نیازی به دعوت رسمی برای انجام این کار ندارند. اگر او تصمیم به چنین کاری بگیرد، عالی خواهد بود.

ولی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفته است که ترجیح می دهد زمان و وقت کاخ سفید را بر روی پزشکان و رهبران انجمن ها و گروه های اجتماعی سرمایه گذاری کند تا مردم و به خصوص محافظه کاران جمهوریخواه را تشویق به دریافت واکسن کنند.

آنتونی فائوچی کارشناس ارشد بیماری های عفونی آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز هشدار داده است که احتمال موج جدید شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده وجود دارد.

وی در ادامه از ترامپ خواست تا به طرفدارانش بگوید در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند.

فائوچی گفت: من واقعا از دیدن تعداد بسیار زیاد جمهوریخواهانی که حاضر به دریافت واکسن نشده اند، شگفت زده شدم. ترامپ در بین جمهوریخواهان محبوبیت گسترده ای دارد.

فائوچی در مصاحبه دیگری با شبکه ان بی سی نیز گفت: این واقعا آزاردهنده است که طرفداران ترامپ تصمیم گرفته اند تا واکسینه نشوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 849

به "استقبال کاخ سفید از درخواست ترامپ از طرفدارانش برای دریافت واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کاخ سفید از درخواست ترامپ از طرفدارانش برای دریافت واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید