اعضای کمیسیون های دائمی پژوهشگاه و پارک ICT منصوب شدند

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، با حکم علی اصغر انصاری به عنوان رئیس کمیسیون های دائمی پژوهشگاه ICT و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، اعضای حقیقی این دو کمیسیون منصوب شدند.

اعضای کمیسیون های دائمی پژوهشگاه و پارک ICT منصوب شدند

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای بند 2 ماده (1) دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان رئیس این دو کمیسیون، بهمن طهماسبی را به عنوان دبیر و عضو کمیسیون و سعید عندلیبی را به عنوان عضو کمیسیون دائمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

وی همچنین در احکام جداگانه ای، بهمن طهماسبی را به عنوان دبیر و عضو کمیسیون، حسین میرزاپور و سودابه رادفرد مدیرکل ICT استان البرز را به عنوان اعضای کمیسیون دائمی پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات منصوب کرد.

انصاری در احکام انتصاب این افراد خواسته که بر اساس مقررات و ضوابط مربوطه نسبت به بررسی آئین نامه ها، دستورالعمل ها، موارد ارجاعی از هیأت امنا، برنامه و بودجه پیشنهادی و عملکرد سنواتی، ساختار تشکیلاتی پیشنهادی و سایر موضوعات مورد نیاز اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1307

به "اعضای کمیسیون های دائمی پژوهشگاه و پارک ICT منصوب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای کمیسیون های دائمی پژوهشگاه و پارک ICT منصوب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید