افتتاح 2 ورودی تازه در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه

به گزارش آوای وحش، مجری خط 7 مترو تهران از افتتاح 2 ورودی تازه در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه خبر داد.

افتتاح 2 ورودی تازه در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران اظهارداشت:بعد از افتتاح مردمی و بدون مراسم رسمی ورودی دوم ایستگاه بعثت در خط 6 مترو تهران که چهارشنبه هفته گذشته محقق شد، حالا نوبت به بهره برداری از 2 ورودی تازه در ایستگاه های افتتاح شده خط 7 رسیده تا در اختیار مردم قرار گیرد که شامل ورودی شرقی ایستگاه رودکی و ورودی شمال غربی ایستگاه مهدیه است.

وی اضافه کرد: خط 7 مترو مرکز با بهره برداری از 6 ایستگاه دیگر تکمیل خواهد شد که افتتاحیه بعدی، مربوط به ایستگاه توحید در تقاطع خیابان آزادی و بزرگراه شهید نواب صفوی می شود.

یوسفی بیان داشت:، اما در کنار افتتاح ایستگاه های تازه، تکمیل ورودی های دوم ایستگاه های بهره برداری شده قبلی نیز مد نظر واقع شده است بطوریکه طی 4 سال گذشته 14 ورودی تازه (با احتساب افتتاحیه پیش رو) در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مجری خط 7 با اشاره به ورودی دوم ایستگاه رودکی و ورودی سوم ایستگاه مهدیه گفت: 3 سال پیش ورودی غربی ایستگاه رودکی در محدوده منطقه 10 به بهره برداری رسید و حالا ورودی شرقی ابن ایستگاه که در محدوده منطقه 11 واقع شده است، با 6 رشته پله برقی افتتاح می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1212

به "افتتاح 2 ورودی تازه در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 2 ورودی تازه در خط 7 مترو با 100 میلیارد تومان هزینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید