افزایش خدمات رسانی سازمان مدیریت پسماند به ماشین آلات شهرداری تبریز

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران- در راستای شروع به کار سامانه یکپارچه سازی ماشین آلات شهرداری تبریز نو ساماندهی و افزایش بهره وری کلیه تجهیزات موجود، ارائه خدمات تعمیرگاهی و سرویس کاری به ماشین آلات شهرداری تبریز بهبود می یابد.

افزایش خدمات رسانی سازمان مدیریت پسماند به ماشین آلات شهرداری تبریز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت : باتوجه به لزوم آمادگی مداوم و مستمر کلیه ماشین آلات و خودروهای سنگین و نیمه سنگین، برنامه ریزی لازم جهت تکمیل قطعات و لوازم مورد احتیاج در انبار مرکزی سازمان و ارائه خدمات با کیفیت و متناسب به خودروها انجام پذیرفته است.

وی اضافه کرد : از ابتدای سال تا کنون بیشتر از 3500 لیتر انواع روغن موتور، روغن فرمان و روغن ترمز همچنین تایر جهت تکمیل انبار سازمان و ارائه خدمات به ماشین آلات خریداری شده است.

علیرضا اصغری در ادامه با اشاره به اهمیت رسیدگی مداوم به ماشین آلات و خودروهای سنگین و نیمه سنگین در شهرداری توضیح داد : باتوجه به استفاده مداوم از ماشین آلات در ارائه خدمات به شهروندان، همچنین لزوم کاهش هزینه های اجرایی خدمات مختلف به واسطه بهره گیری از امکانات موجود، با استفاده از سامانه یکپارچه سازی ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند بیش از 1200 خودرو و وسیله نقلیه سنگین در شهرداری تبریز در حال فعالیت است و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در صدد برطرف عیوب فنی، ثبت اطلاعات ماشین آلات و به روز رسانی آنها و نیز افزایش بهره وری و طول عمر ماشین آلات بیش از پیش خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین فروشگاه ها و تعمیر گاههای مجازی توسط کارشناسان سازمان در سطح شهر تعیین شده اند که به ارائه خدمات به ماشین آلات خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 925

به "افزایش خدمات رسانی سازمان مدیریت پسماند به ماشین آلات شهرداری تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خدمات رسانی سازمان مدیریت پسماند به ماشین آلات شهرداری تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید