الحوثی: گسترش عملیات نظامی در عمق عربستان

به گزارش آوای وحش، عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت عملیات نیروهای یمنی علیه مواضع عربستان ادامه خواهد داشت و واکنش های بعدی ما سخت تر خواهد بود.

الحوثی: گسترش عملیات نظامی در عمق عربستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از­ ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت عملیات نیروهای یمنی علیه مواضع عربستان ادامه خواهد داشت و واکنش های بعدی ما سخت تر خواهد بود.

محمد علی الحوثی در تبادل نظر با المیادین اضافه نمود: عملیاتی که در این روزهای مبارک با مشارکت نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن اجرایی و رسانه ای شد تاثیر گسترده ای بر مقاومت و ایستادگی مردم یمن بر جا گذاشت. این فرایند تا رسیدن به صلح ادامه خواهد داشت یعنی تا زمانی که صلح محقق نگردد عملیات ما در عمق عربستان ادامه خواهد داشت و واکنش های بعدی ما قوی تر از امروز خواهد بود.

وی در ادامه گفت: ما به آنان هشدار می دهیم در عملیات اخیر همه ابعاد معادله مورد نظر ما اجرایی نشده است، اگر آنچه دبیر کل انصار الله گفته است محقق گردد عربستان به کلی فلج و این امر به ورشکستگی اقتصادی این کشور منجر خواهد شد.

الحوثی درپایان گفت: از نظر ما رفتار آمریکا و عربستان، چشم داشتن به نقش نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن است. نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد نیز همیشه از کوشش برای تسهیل شرایط می گوید اما در عمل اتفاق خاصی رخ نمی دهد، در مقابل آمریکا نماینده جدید در امور یمن منصوب می نماید و عربستان هم طرح توقف درگیری و صلح را ارائه می دهد گویی در واقع توجهی به نقش نماینده سازمان ملل متحد ندارند در شرایطی که اگر برای توقف تجاوز و لغو محاصره یمن جدیتی وجود داشته باشد، رسیدن به صلح با تنگنا روبرو نخواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 984

به "الحوثی: گسترش عملیات نظامی در عمق عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الحوثی: گسترش عملیات نظامی در عمق عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید