الشامی: گریفتس از متجاوزان جانبد اری می نماید، وقت کشی سعودی راه به جایی نمی برد

به گزارش آوای وحش، وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن را جانبدار متجاوزان سعودی توصیف کرد و به حاکمان سعودی هشدار داد که وقت کشی آنها راه به جایی نخواهد برد.

الشامی: گریفتس از متجاوزان جانبد اری می نماید، وقت کشی سعودی راه به جایی نمی برد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المسیره توضیح داد: مارتن گریفتس فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن دخالت می نماید تا سرپوشی بر سفسطه بازی رسانه ای نیروهای متجاوز ایجاد کند.

وی تاکید نمود: وقت کشی و فریبکاری متجاوزان سعودی به هیچ راه چارهی منجر نخواهد شد و ابتکار عمل تیم مذاکراتی ملی (دولت صنعا) راه چاره درست برای بحران است.

الشامی گفت: هرگاه متجاوزان به دنبال تنش آفرینی نظامی بوده اند، کوشش نموده اند که با سفسطه بازی در افکار عمومی دنیا و یمن ادعا نمایند که تاکید فراوان بر صلح دارند.

وی توضیح داد: تنش آفرینی نظامی متجاوزان از زمان ادعای موهوم اعلام آتش بس یکجانبه، بیشتر از زمان قبل از اعلام آن بوده است.

الشامی گفت: اظهارات فرستاده سازمان ملل در امور یمن بسیار نزدیک به گفته های سخنگوی ائتلاف متجاوز است و از نظر محتوا با یکدیگر فرقی ندارد.

وزیر اطلاع رسانی دولت صنعا تاکید نمود: پایداری و مقابله گزینه های ما برای مقابله با اقدامات نیروهای متجاوز است و ما فقط راه چاره فراگیر کاملی را که حاکمیت و استقلال یمن را حفظ کند، قبول خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 267

به "الشامی: گریفتس از متجاوزان جانبد اری می نماید، وقت کشی سعودی راه به جایی نمی برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الشامی: گریفتس از متجاوزان جانبد اری می نماید، وقت کشی سعودی راه به جایی نمی برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید