گستاخی آمریکا را پاسخ می دهیم ، مردم ساکت نخواهند ماند

به گزارش آوای وحش، رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: ملت یمن با ادامه مقاومت پاسخ گستاخی آمریکا در دخالت در امور کشورشان را خواهد داد و در قبال غارت منابع خود سکوت نخواهند کرد.

گستاخی آمریکا را پاسخ می دهیم ، مردم ساکت نخواهند ماند

به گزارش خبرنگاران به نقل پایگاه خبری العهد، مهدی المشاط طی سخنانی به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد استقلال یمن با تاکید بر اینکه موضعگیری های گستاخانه آمریکا علیه ملت یمن، ما را بر ادامه مقاومت برای آزادی و استقلال کشورمان مصمم تر می نماید، گفت: ظاهرا استعمارگران از واقعه استقلال یمن درس لازم را نگرفته اند که امروز با ائتلاف وسیعتری به امید بازگرداندن یمن به دوران استعمار به میدان آمده اند.

وی اضافه کرد: مایه تاسف است که این مناسبت با جولان آمریکایی ها در استان های مختلف اشغال شده کشورمان همزمان شده است. اشغالگران امروز وقاحت را به آنجا رسانده اند که به خود حق دخالت در امور کشور ما را داده و در مجامع مختلف مقاومت ما در برابر غارت ثروتها و منابع ملی کشورمان را محکوم می نمایند.

المشاط ادامه داد: اشغالگران امروز دفاع و مقاومت مردم ما در برابر چپاول را اقدامی نادرست و درخلاف منافع خود می بینند. این گستاخی بی سابقه، اصرار ما بر ادامه راه آزادی و استقلال و بیرون راندن دوباره استعمارگران تازه و تحقق آزادی، استقلال و حاکمیت ملی یمن را دو چندان می نماید.

المشاط بر موضع قاطعانه جنبش انصارالله برای حفاظت از حق معین سرنوشت مردم یمن و جلوگیری از غارت ثروت نفت و گاز آنها طبق قانون اساسی و منطق دفاع مشروع تأکید کرد و ادامه داد: تصمیم ما برای حفاظت از این ثروت ملی، به هیچ عنوان متضمن هیچ گونه تهدیدی برای کشتیرانی بین المللی نیست، تهدید واقعی از جانب کسانی است که اقدام به این تجاوزگری و غارتگری می نمایند.

رییس شورای عالی سیاسی یمن بعلاوه با تاکید بر لزوم پرداخت پرداخت حقوق همه کارکنان دولت گفت: این موضوع جای بحث ندارد و کوشش کشورهای متجاوز به رهبری آمریکا برای ممانعت از پرداخت حقوق کارمندان و اخلال در کوشش ها برای صلح محکوم است.ما مسئولیت عواقب و پیامدهای این رفتار تجاوزکارانه را متوجه این متحاوزان می دانیم.

المشاط گفت: مردم یمن دربرابر سخت ترین محاصره یک ملت در تاریخ معاصر و باستان - در حالی که منابع ملی آنها در مقابل چشمانشان غارت می گردد، ساکت نخواهند ماند.

وی به نیروهای متجاوز آمریکایی و عربستانی توصیه کرد که با تمکین به خواست مردم یمن و تسریع در پرداخت حقوق همه کارکنان دولت، در مسیر صلح عادلانه و شرافتمندانه قدم بردارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 9 آذر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1490

به "گستاخی آمریکا را پاسخ می دهیم ، مردم ساکت نخواهند ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گستاخی آمریکا را پاسخ می دهیم ، مردم ساکت نخواهند ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید