باران چشمه: شرایط بدهی های پرسپولیس طوری نیست که کسی بخواهد به این باشگاه برود، آجورلو گفت بیا، کمکت می کنم

به گزارش آوای وحش، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی مدعی شد وزیر ورزش به او پیشنهاد مدیریت پرسپولیس را داده، اما آن را نپذیرفته است.

باران چشمه: شرایط بدهی های پرسپولیس طوری نیست که کسی بخواهد به این باشگاه برود، آجورلو گفت بیا، کمکت می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که میهمان برنامه ورزش و مردم بود در بخشی از صحبت های خود در واکنش به مطرح شدن نامش به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای سجادی به بنده پیشنهاد داد که بیایم و به این باشگاه یاری کنم و من خواهش کردم که در ورزش زورخانه ای بمانم و علاقه مند هستم که به کارم در این فدراسیون ادامه بدهم.

وی در پاسخ به این پرسش که پس این مسئله هنوز منتفی نشده و او همچنان گزینه وزارت ورزش است، گفت: آقای وزیر محبت دارد که من به آنجا (پرسپولیس) بروم، اما واقعیت این است که ورزش زورخانه ای، ورزش ملی ما محسوب می گردد و آنقدر کار عقب مانده دارد که شخصاً دوست دارم در این فدراسیون بمانم، اما باید ببینیم در نهایت خواست خدا چیست.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در واکنش به اینکه کار در فوتبال و باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس هم سخت است و شاید به این علت دوست ندارد به پرسپولیس برود، گفت: من در هیئت مدیره باشگاه پاس بودم و شرایط باشگاه های فوتبالی را می دانم. با این حال شرایط بدهی های باشگاه پرسپولیس طوری نیست که آدم بخواهد به آنجا برود. از طرفی فکر می کنم افراد شایسته تری از من هستند که در پرسپولیس کار نمایند و از وزیر خواهش کردم فرد دیگری را انتخاب کند.

باران چشمه بعلاوه با اشاره به حضور مصطفی آجورلو در باشگاه استقلال و شرایط این باشگاه گفت: شرایط استقلال اکنون سر و سامان دارد و آقای آجورلو واقعاً یک مدیر فوتبالی است. او پیشنهاد کرد من هم به پرسپولیس بروم و گفت مرا یاری می نماید، اما افراد دیگری هستند که در این جایگاه یاری نمایند.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: حتی اگر من هم بخواهم، همسرم گفته است به هیچ عنوان اجازه نمی دهم بروی و اگر رفتی، دیگر به خانه برنگرد! نه اینکه پرسپولیس را دوست ندارد، بلکه می گوید شرایط آنجا شرایطی نیست که با روحیه شما سازگار باشد و به همین علت قول دادم نروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1268

به "باران چشمه: شرایط بدهی های پرسپولیس طوری نیست که کسی بخواهد به این باشگاه برود، آجورلو گفت بیا، کمکت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران چشمه: شرایط بدهی های پرسپولیس طوری نیست که کسی بخواهد به این باشگاه برود، آجورلو گفت بیا، کمکت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید