امکانات ادوبی در اختیار آموزش از راه دور، غول طراحی جهان با ویروس کرونا مبارزه می کند

به گزارش آوای وحش، شرکتی ادوبی برای کمک به حضور حداکثری در خانه امکانات نرم افزاری بیشتری را در اختیار کاربران برنامه های این شرکت قرار می دهد.

امکانات ادوبی در اختیار آموزش از راه دور، غول طراحی جهان با ویروس کرونا مبارزه می کند

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از ام اس ان، شرکت فناوری ادوبی گفت باهدف ترغیب هرچه بیشتر کاربران به حضور در خانه و انجام فعالیت های گرافیکی و طراحی، نرم افزارهای بیشتری را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. ادوبی هدف از اجرای این برنامه را کمک به دانش آموزان در یادگیری مهارت های هنری و طراحی در زمان حضور در خانه اعلام کرده است.

در حال حاضر تقریباً تمامی مراکز آموزشی در کشورهای مختلف جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا و نگرانی از گسترش غیرقابل کنترل آن تعطیل شده و دولت های مختلف تصمیم گرفتند امکانات رسانه ای را برای کمک به فرایندهای آموزشی دانش آموزان و جلوگیری از عقب افتادگی تحصیلی به کارگیری کنند.

در جهت مبارزه با ویروس کرونا و در شرایطی که دانش آموزان و دانشجویان امکان حضور فیزیکی در کلاس های درس را ندارند شرکت های مختلف فناوری نیز تلاش می کنند تا باعرضه رایگان تعداد بیشتری از نرم افزارهای خود علاوه بر ایجاد فرصت مهارت آموزی، امکان سرگرمی بیشتری را نیز فراهم کنند. یکی از این شرکت های که به تازگی تصمیم های جدیدی را برای کمک به شکست ویروس کرونا گرفته، ادوبی است. شرکت ادوبی در ایران و بسیار از نقاط جهان بیشتر بانام برنامه فتوشاپ شناخته می شود.

اگرچه هم اکنون نرم افزارهای متعددی برای انجام کارهای گرافیکی و ویرایش ویدئو و عکس در رایانه وجود دارد ولی آمارهای جهانی نشان می دهد برنامه فتوشاپ محبوب ترین نرم افزار گرافیکی در میان همه برنامه های مختلف این دسته است. ادوبی امکانات آموزشی نرم افزار فتوشاپ را تا 12 فرودین 1399 به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان و معلمان آن ها قرار داده است.

دانش آموزان، دانشجویان و اساتید آن ها می توانند تا تاریخ یادشده بدون نیاز به پرداخت هزینه به اپلیکیشن Creative Cloud دسترسی داشته و فعالیت های گرافیکی و هنری خود را انجام دهند و حتی مهارت های جدیدی را کسب کنند. این برنامه بسکمک از امکاناتی را که دانش آموزان پیش از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا در آزمایشگاه های رایانه داشتند خارج از آن محیط در اختیار آن ها قرار می دهد.

ادوبی امیدوار است دسترسی آسان و سریع به امکانات مختلف نرم افزار فتوشاپ به دانش آموزان کمک کند تا بدون نیاز به خروج از منزل فعالیت های رایانه ای خود را انجام دهند. ادوبی پیش تر مجوز ادامه خدمت دهی برخی از نسخه های قدیمی نرم افزارهای خود را متوقف کرده و همین موضوع انتقادهای زیادی را برانگیخته بود. حالا به نظر می رسد این غول طراحی قصد دارد با برنامه جدید خود بار دیگر رضایت کاربران را به دست آورد.

علاقه مندان به طراحی تصاویر رایانه ای با استفاده از امکانات رایگان ادوبی می توانند خلاقیت های هنری خود در روزها حضور در خانه را بیش از گذشته شناخته و شکوفا کنند.

انتهای پیام/4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 195

به "امکانات ادوبی در اختیار آموزش از راه دور، غول طراحی جهان با ویروس کرونا مبارزه می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات ادوبی در اختیار آموزش از راه دور، غول طراحی جهان با ویروس کرونا مبارزه می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید