ایده تازه برای جایگاه های هواپیما در دوره کرونا ، وقتی ژانوس، خدای دو صورت رومی به یاری صنعت هوانوردی می آید

به گزارش آوای وحش، نمایشگاه بین المللی هواپیمای سال جاری در هامبورگ،که در ابتدا برای اولین هفته از آوریل برنامه ریزی شده بود، به دلیل بیماری همه گیر کروناویروس لغو شد. اما این باعث نشده است که صنعت از فکر راه چاره هایی که به مسافران یاری کند دوباره با خیال راحت پرواز نمایند، جلوگیری کند.

ایده تازه برای جایگاه های هواپیما در دوره کرونا ، وقتی ژانوس، خدای دو صورت رومی به یاری صنعت هوانوردی می آید

خبرنگاران - Aviointeriors SpA دو طرح معرفی نموده است که اولین مورد آن دارای یک جایگاه میانی است که به عقب برگشته و با یک سپر پلاستیکی محصور است، که باعث می گردد تمام مسافران از نظر اجتماعی فاصله بهتری داشته باشند و فضای بیشتری به سرنشینان جایگاه میانه بدهند. سازنده جایگاه هواپیما ایتالیایی، با الهام از خدای دو صورت رومی، جایگاه را ژانوس لقب داد.

گرچه Aviointeriors می گوید جایگاه ژانوس می تواند از همان جای کابین به عنوان جایگاه های معمولی استفاده کند، اما پیکربندی رو به جلو - عقب ممکن استدر سرویس غذا یا تخلیه در مواقع اضطراری مشکل ساز گردد.

خطوط هوایی ممکن است اکنون این چشم انداز را با سرعت بیشتری در آغوش بگیرند، زیرا می توانند با این رویکرد فاکتورهای بار بیشتری داشته باشند - از بین بردن یک یا دو ردیف می تواند زیان بیشتری برای آنها داشته باشد.

Aviointeriors همچنین سپری را ارائه می دهد که می تواند بر روی جایگاه های معمولی نصب گردد. کیت Glassafe یک پیله در اطراف هر مسافر ایجاد می نماید تا مسافران بتوانند در کنار هم قرار بگیرند.

این شرکت هر دو پیشنهاد محصول را ثبت اختراع نموده است و می گوید آماده است تا به مرحله فراوری برسد.

منبع : forbes.com

منبع: چمدان
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 344

به "ایده تازه برای جایگاه های هواپیما در دوره کرونا ، وقتی ژانوس، خدای دو صورت رومی به یاری صنعت هوانوردی می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده تازه برای جایگاه های هواپیما در دوره کرونا ، وقتی ژانوس، خدای دو صورت رومی به یاری صنعت هوانوردی می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید