ایران 2 میلیون واکسن کرونا از روسیه می خرد

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - رییس سازمان غذا و دارو به قرارداد خرید واکسن از روسیه اشاره نمود و گفت: به طور کلی قرارداد ما با طرف روس برای دریافت واکسن اسپوتنیک وی 2 میلیون عدد واکسن است.

ایران 2 میلیون واکسن کرونا از روسیه می خرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایرنا، محمد رضا شانه ساز در گفت وگو یی تلویزیونی اضافه کرد: اولین محموله واکسن روسی امروز وارد کشور شد و همکاران ما آن را در فرودگاه امام تحویل گرفتند و ورود این محموله نشان داد که قرارداد ما برای خرید این واکسن از روسیه اجرایی شده است.

وی شرح داد که طبق این قرارداد محموله های بعدی بسرعت به ایران ارسال خواهد شد و ما خرید واکسن از سایر شرکت های عظیم فراوری کننده واکسن کرونا در هند و چین را هم در دستور کار قرار داریم و با کوبایی ها نیز درصدد فراوری مشترک این واکسن در کشور هستیم.

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه هر فرداد از این واکسن 2 دور دریافت می نماید، ادامه داد: گروه هایی که اکنون در اولویت هستند، واکسن را دریافت خواهند کرد.

شانه ساز گفت که محموله های بعدی هم طی یکی دو ماه آینده از بقیه سبد منابع وارداتی دریافت خواهد شد تا به فراوری داخلی خودمان در حجم و تعداد مورد احتیاج برسیم.

رییس سازمان غذا و دارو اضافه کرد که فقط واردات واکسن کرونای روسی را در دستور کار نداریم، بلکه منابع مطمئن و معتبر دیگری هم هستند که آن ها را شناسایی کردیم.

شانه ساز یادآورشد: کوشش مان این است که واکسن کرونا حتما در سامانه تی تک ثبت گردد تا بدانیم هر فردی کدام یک از این واکسن ها را دریافت نموده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 789

به "ایران 2 میلیون واکسن کرونا از روسیه می خرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران 2 میلیون واکسن کرونا از روسیه می خرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید