بازار و مراکز خرید رفسنجان سه روز تعطیل شدند

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/کرمان فرماندار شهرستان رفسنجان گفت: بازار رفسنجان و مراکز عظیم خرید در این شهر برای مدت سه روز برای پیشگیری از شیوع کرونا و ضدعفونی شدن تعطیل می شوند.

بازار و مراکز خرید رفسنجان سه روز تعطیل شدند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مجید فصیحی هرندی عصر امروز 17 اسفندماه در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات جلسه ستاد واکنش سریع شهرستان رفسنجان با موضوع کرونا اظهار کرد: تا به امروز اقدامات مناسبی در سطح شهرستان رفسنجان اجرا شده و نتایج خوبی نیز در برداشته است و احتیاج است تا علاوه بر فعالیت های مسئولان مربوطه، مردم هم همکاری خوبی داشته باشند و آگاهی های لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: برای قطع شدن چرخه گردش ویروس و کاهش انتقال آن تصمیماتی گرفته شده و باید همه همکاری کنند، پیغام های بهداشتی و هشداردهنده به وسیله رادیو شهری، رسانه های مجازی، بلندگوهای مساجد و اعلام محلی به سمع همه شهروندان می رسد.

وی اعلام کرد: شهروندان حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند مگر برای کارهای ضروری و موارد بهداشتی را رعایت کنند چرا که مهمترین راه انتقال ویروس ارتباط فرد به فرد است که بایستی کنترل گردد تا از شیوع ان جلوگیری گردد.

فرماندار رفسنجان در مورد مصوبات این جلسه شرح داد: بازار رفسنجان و مراکز عظیم خرید در سطح شهر از فردا یکشنبه برای ضدعفونی شدن به مدت سه روز تعطیل می شوند و در رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فودی ها و هر مکانی که محل تجمع باشد دیگر غذایی سرو نمی گردد و با رعایت کلیه موارد بهداشتی بصورت بیرون بر اقدام می کنند.

فصیحی هرندی از تعطیلی آرایشگاه های زنانه و مردانه در شهرستان رفسنجان به مدت یک هفته نیز اطلاع داد و اضافه نمود: همچنین آدینه بازار نیز از این هفته تا برقراری شرایط عادی برگزار نخواهد شد.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: هتل ها، مهمانسراها و هر مجموعه ای که پذیرش میهمان را دارد همچون تالارها تا اعلام شرایط عادی پذیرش نخواهند داشت.

فصیحی هرندی اعلام نمود: ادارات و بانک ها و دیگر مراکز خدماتی دولتی و خصوصی موظف شدند ضمن رعایت مقررات کاهش کارمندان نسبت به اقدام خدمات ضروری عمل و از ارائه خدمات غیرضروری اجتناب کنند، شهروندان نیز از مراجعه غیر ضروری به این مراکز خودداری کنند.

فرماندار رفسنجان افزود: فروشگاه های عرضه مایحتاج مردم همچون سوپرمارکت و نانوایی ها بر اساس دستورالعمل های ارائه شده ضمن در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی برای مشتریان و کارکنان، به ضدعفونی کردن مستمر سطوح افدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 159

به "بازار و مراکز خرید رفسنجان سه روز تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار و مراکز خرید رفسنجان سه روز تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید