بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان با درخشش نوراللهی و امیری

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس با کسب 3 امتیاز مقابل ماشین سازی به کورس قهرمانی نیم فصل بازگشت.

بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان با درخشش نوراللهی و امیری

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس 3 امتیاز ارزشمند گرفت تا با دو بازی عقب افتاده، به رتبه ششم جدول برسد. پرسپولیس تا دقیقه 92 بازی را با نتیجه مساوی دنبال می کرد. مساوی که می توانست مجموعه تیم را با توجه به نقدهای که به کادر فنی و بازیکنان وارد شده بود، وارد بحران کند اما در دقیقه 93 نوراللهی یک بار دیگر یک گل 3 امتیازی زد تا پرسپولیس 18 امتیازی شده و به رتبه ششم جدول صعود کند.

سرخ پوشان با این پیروزی 18 امتیازی شده و با چهار پله صعود به رتبه ششم جدول رسیده و یک بار دیگر در کورس قهرمانی نیم فصل نهاده شدند. در هفته ای که سپاهان و نفت آبادان و استقلال نتوانستند به پیروزی برسند، پرسپولیس پیروزی شد تا حالا امیدوار به کسب عنوان قهرمانی نیم فصل باشد. پرسپولیس در صورت کسب دو پیروزی در دو بازی عقب مانده اش، 24 امتیازی شده و صدرنشین لیگ خواهد شد. حال باید منتظر بود و دید گل محمدی و شاگردانش می توانند دو بازی عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذارند یا نه.

فرایند بازی های نوراللهی به گونه ای است که در هر بازی بعد از نقدها، گلزنی می نماید. احمد نوراللهی یک بار دیگر ثابت کرد می تواند با قدرت هر چه تمام تر برگردد و جواب نقدها را بدهد. احمد نوراللهی یک بار دیگر به یاری یحیی گل محمدی آمد و باعث پیروزی پرسپولیس شد. سرخ پوشان که باز هم در آستانه از دست دادن یک پیروزی دیگر بودند و در دقیقه 82 از حریف تبریزی خود گل خوردند، باز هم به یاری نوراللهی به یک پیروزی شیرین رسیدند.

نوراللهی که نشان داده یکی در میان می تواند گره گشا باشد، در بازی با استقلال نقدها زیادی را به جان خرید و در بازی بعدی مقابل فولاد گلزنی کرد تا پرسپولیس به 3 امتیاز شیرین برسد. او در بازی با آلومینیوم یک بار دیگر مورد هجمه نهاده شد و در بازی امروز مقابل ماشین سازی در دقیقه 93 گل پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر رساند.

در غیاب عیسی آل کثیر و نبود مهاجم گلزن، وحید امیری گره گشا روزهای سخت پرسپولیس و یحیی گل محمدی شده است. برای اثبات این حرف کافی است عملکرد وحید امیری از بازی با استقلال تا بازی با ماشین سازی را زیر نظر بگیرید. او که حالا در کنار عبدی به عنوان مهاجم بازی می نماید، در مسابقه دربی با یک استارت به موقع خود را به محوطه شش قدم رساند و از ارسال در عمق آقایی نهایت استفاده را برد و توپ را به تور دروازه آبی ها چسباند.

فرایند رو به رشد امیری در جدال با فولاد هم ادامه داشت. شماره 19 سرخ ها در آن مسابقه بیشتر نقش یک بازیساز را ایفا کرد و موقعیت های خوبی به خصوص در نیمه اول برای هم تیمی های خود ساخت. اما نقطه طلایی کار امیری باز هم در دقایق آخر بود. جایی که حضور به موقعی در محوطه جریمه فولاد داشت و می توانست با یک والی زیبا گلزنی کند اما توپش به احمد نور رسید تا پاس گل برای هافبک لرستانی سرخ ها ثبت گردد.

اما اوج کار چند هفته اخیر او امروز مقابل ماشین سازی بود. ادعایی که سایت یازده هم با اعطای نمره 9 به وحید امیری آن را تایید می نماید. امیری در مسابقه امروز باز هم از ویژگی مثبتش یعنی حضور به موقع در باکس استفاده کرد و توانست گل اول را درست در دقیقه 25 به ثمر برساند و با توجه به فوت مهرداد میناوند فضای دراماتیکی را به وجود آورد.

درخششی که در دقیقه 93 تکمیل شد. آن هم در شرایطی که ماشین سازی شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشت و سرخ ها با آشفتگی کار را دنبال می کردند. امیری توپ را از آقایی گرفت و با ارسال سانتر فنی و کلاس جهانی به داخل محوطه جریمه پایه گذار گل دوم سرخ ها توسط نوراللهی شد. یک همکاری تکراری که در نبرد با فولاد هم پرسپولیس را برنده کرد. حالا پرسپولیس و یحیی گل محمدی دو برد آخر و شش امتیاز حساس اخیر خود را مدیون دو نفر هستند؛ احمد نوراللهی و وحید امیری. شماره هشتی که از فشار عجیب و غریب دربی با دو گل حساس خارج شد و شماره نوزدهی که با حال خراب و شرایط سخت، جنگید و کوشش کرد تا کلاف پیچیده و سردرگم تیمش را باز کند و البته طرفداران را امیدوار کند که در روزهای سختی باز هم کسی هست که ناجی باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 808

به "بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان با درخشش نوراللهی و امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پرسپولیس به جمع مدعیان با درخشش نوراللهی و امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید