رسول پناه: یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم ، عضو هیات مدیره استقلال بی تجربگی کرد

به گزارش آوای وحش، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی می گویند پرسپولیس علیه برانکو 1300 صفحه شکایت نوشته در حالی که یک خط هم شکایت نکرده است.

رسول پناه: یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم ، عضو هیات مدیره استقلال بی تجربگی کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی رسول پناه درباره به دست آوردن سلامتی خود پس از ابتلا به ویروس کرونا گفت: خوشبختانه با دعای خیر مردم و به لطف خداوند سلامتی من برگشت.

*درباره کالدرون منتظر ابلاغ رای بودیم

وی درباره محکوم شدن باشگاه پرسپولیس به پرداخت بیش از 750 هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش شرح داد: همانگونه که پیش این مصاحبه کردم درباره پفراینده کالدرون منتظر صدور رای بودیم و این رای روز گذشته به ما ابلاغ شد.

* برای پرداخت طلب کالدرون 5 روز تاخیر صورت گرفت

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال تجدید نظرخواهی این باشگاه در دادگاه CAS نسبت به پفراینده کالدرون گفت: این موضوع یک فرایند قضایی است، متاسفانه در پرداخت دستمزد کالدرون 5 روز تاخیر افتاد و همین موضوع برای ما مشکل درست کرد. وقتی کالدرون روز اول ژانویه اعلام فسخ کرد برای پرداخت دستمزد اولیه اش 20 روز مهلت داشتیم و می توانستیم با او به توافق برسیم اما متاسفانه پرداخت پول او تا 25 ژانویه به تاخیر افتاد و منجر به صدور این حکم شد.

*کالدرون اعلام نموده امکان تفاهم وجود دارد

رسول پناه درباره منابع اقتصادی باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون و دستیارانش گفت: ما قرار است به زودی با کالدرون صحبت نموده و انشاالله به توافق می رسیم. خودش هم اعلام نموده امکان تفاهم وجود دارد.

* به برانکو بی مهری شد

وی درباره اینکه آیا بدقولی های باشگاه پرسپولیس سبب نمی گردد کالدرون هم مانند برانکو با پرسپولیس دچار چالش های اساسی گردد، بیان نمود: برانکو مربی عظیمی است که به گردن پرسپولیس حق دارد اما واقعا به برانکو بی مهری شد. باشگاه باید در زمان مقرر مطالبات برانکو را پرداخت می کرد که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

*یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به لایحه 1300 صفحه ای این باشگاه در پفراینده برانکو ادامه داد: باید بگویم ما به هیچ وجه یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم ولی برخی ها که نسبت به لایحه 1300 صفحه اطلاعات حقوقی نداشتند صحبت های دیگری کردند. باید مدارک مربوط به پفراینده برانکو و 3 دستیارش را 6 سری کپی نموده و به دادگاه CAS می فرستادیم. در این حالت رسیدن به لایحه 1330 صفحه ای برای 4 نفر طبیعی است. برانکو و دستیارانش 4 نفر هستند و اگر مدارک آنها را 6 بار کپی نموده و به دادگاه CAS می فرستادیم چنین عددی درمی آید. برخی ها می گویند پرسپولیس علیه برانکو 1300 صفحه شکایت نوشته در حالی که یک خط هم شکایت ننموده است.

رسول پناه عنوان نمود: چهار نفر هم باشیم این عدد در می آید. دیدم برخی ها شیطنت کردند که ما 1300 صفحه شکایت کردیم اما ما یک خط هم از آن ها شکایت نکردیم. چیزی که دادگاه CAS از ما خواست به عنوان لایحه کپی و ارسال کردیم.

* در مورد فولاد و استقلال باید ملاحظاتی انجام می شد

وی در مورد شرایط لیگ و آینده پرسپولیس گفت: در مدتی که مبتلا به کرونا بودم دورکاری داشتم و امرو پرسپولیس را رتق و فتق می کردم. در مورد اتفاقی که برای استقلال و فولاد افتاده باید ملاحظاتی انجام می شد. الحمدالله برای پرسپولیس این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم با 2 -3 بازی دیگر قهرمانی مسجل می گردد. متولی ادامه یا توقف لیگ، سازمان لیگ است و هرچه بگوید ما هم تمکین می کنیم.

*عضو هیات مدیره استقلال بی تجربگی نموده است

رسول پناه در مورد اظهارات عضو هیات مدیره استقلال در مورد خرید جام از منیریه، عنوان نمود: هم افشین پیروانی جواب ایشان را داد هم دوستان دیگر. صلاح نبود او چنین حرفی را بزند و علت این حرف را نمی دانم. حجت نظری عضو شورای شهر است. چون تازه وارد هیات مدیره شده بی تجربگی نموده است.

* از نظر کارشناسی ارزش استادیوم کاظمی خیلی بیشتر از استادیوم استقلال است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط استادیوم های این تیم، توضیح داد: باید عرض کنم در بحث خصوصی سازی قرار شد دو استادیوم به نام پرسپولیس و دو استادیوم به نام استقلال باشد. استادیوم درفشی فر مشکلاتی داشت و توانستیم با پیگیری خواجه وند سند آنجا را بگیریم. قرار است به نام باشگاه گردد و در مراحل سند زدن است. استقرار مکانی درفشی فر قابل مقایسه با هیچ استادیومی نیست. استادیوم با ارزشی است که احیا شده و از لحاظ کارشناسی قیمت بالایی دارد.

وی اضافه نمود:استادیوم شهدای گمنام را هم به ما دادند که موقعیت خاص خودش را دارد. استادیوم شهید کاظمی هم اوقافی است و سند ندارد. ارزش شهدای گمنام بالاتر از کاظمی است اما حق انتفاع از شهید کاظمی را هم داریم. در اصل دو استادیوم به طور ثابت برای پرسپولیس و دو استادیوم هم برای استقلال است. یک ورشگاه هم با حق انتفاع یعنی شهیدکاظمی برای پرسپولیس و امام رضا(ع) برای استقلال است. از لحاظ کارشناسی، استادیوم پرسپولیس خیلی با ارزش تر است.

*بازیکنان هفتاد درصد مطالباتشان را گرفته اند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضور حسینی در محل باشگاه و عقب افتادن پرداخت پاداش بازیکنان عنوان نمود:تا الان در حدود 70 درصد دستمزد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده و پاداش های آنها امروز به حساب آنها واریز شده است. برخی بازیکنان مطالباتی از بابت پاداش های دوره قبل از باشگاه طلب دارند که من دستور پرداخت آن را هم صادر کردم.

* بیرانوند از صحبت های مدیر اقتصادی برداشت اشتباه نموده است

وی در مورد اینکه ظاهرا در باشگاه به بیرانوند عنوان نمودند اگر پرسپولیس دوم گردد به بازیکنان پاداش داده می گردد گفت:به نظر من این برداشت اشتباه بوده و چنین نقل قولی صورت نگرفته است. این موضوع را پیگیری کردم و مدیر اقتصادی باشگاه اعلام نمود چنین صحبتی با بیرانوند ننموده است.

*از استوکس شکایت رسمی کردیم

رسول پناه در مورد شرایط اوساگونا و استوکس عنوان نمود: برای اوساگونا هنوز نتوانستیم بلیت تهیه کنیم. در مورد استوکس نیز نامه رسمی به مدیر حقوقی باشگاه زدیم که از این بازیکن شکایت رسمی صورت بگیرد.

* بیرانوند بازیکن آنتورپ است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم خاطر نشان کرد: دقیقا همینطور است. با توجه به مکاتباتی که با باشگاه آنتورپ داشتیم اعلام نمودیم وی از 11 تیر بازیکن تیم شما محسوب می گردد و حق و حقوق این بازیکن بر عهده آنها است. منتظر هستیم تا مقدمات سفر بیراوند حل فراهم گردد. بیرانوند بازیکن عظیم کشورمان است که از این پس در خدمت باشگاه بلژیکی خواهد بود.

* بابت اینستاگرام پرسپولیس تذکر کتبی دادیم

وی در مورد انتقاداتی که از نحوه فعالیت صفحه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس می گرددو این نوضع فعالیت صدای خیلی ها را درآورده است گفت: ما حق تبلیغات در ایسنتارگام باشگاه را به شرکت آتیه داد پرداز واگذار کردیم و آنها هم به یک شرکت دیگر واگذار نموده اند.البته یک سری مسائل وجود داشت که باعث نگرانی طرفداران شد که ما این مساله را به صورت کتبی تذکر دادیم که این مساله حل و فصل گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 431

به "رسول پناه: یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم ، عضو هیات مدیره استقلال بی تجربگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم ، عضو هیات مدیره استقلال بی تجربگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید