بایدن: امیدوارم سنا بسته حمایتی را به سرعت تصویب کند

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، جو بایدن رییس جمهور آمریکا هم اکنون در سخنانی با تشکر از تصویب بسته یاری اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری برنامه نجات کشورش در شرایط بحران کرونا در مجلس نمایندگان، از مجلس سنا خواست تا بسته حمایتی مذکور را به سرعت تصویب کند.

بایدن: امیدوارم سنا بسته حمایتی را به سرعت تصویب کند

به گزارش شبکه تلویزیونی یو آس اِی تودِی، رییس جمهور آمریکا در این باره ادامه داد: امیدوارم مجلس سنا در زمینه برنامه نجات آمریکا به سرعت اقدام کند.

مجلس نمایندگان آمریکا دیروز به وقت محلی بسته یاری اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری بایدن که برای تقویت اقتصاد آمریکا در شرایط بحران کرونا پیشنهاد شده بود را تصویب کرد و آن را برای تصمیم گیری به مجلس سنا فرستاد.

دموکرات های هر دو مجلس قانون گذاری آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) در نظر دارند این بسته قبل از 14 مارس تصویب شده و برای امضای نهایی روی میز رئیس جمهور بایدن قرار بگیرد؛ زیرا در 14 مارس برنامه یاری های اضافی دوران کرونا به بیکاران پایان خواهد یافت.

در حالی که جمهوری خواستار احتیاج به یک بسته اقتصادی عظیم دیگر آن هم در شرایطی که بدهی اقتصادی دولت رکورد زده است را زیر سوال برده اند، انتظار می رود دموکرات ها با توجه به در دست داشتن اکثریت در هر دو مجلس، خود این بسته را تصویب نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 830

به "بایدن: امیدوارم سنا بسته حمایتی را به سرعت تصویب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن: امیدوارم سنا بسته حمایتی را به سرعت تصویب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید