تور بهار ترکیه: آنالیز آخرین تحولات و روابط چند جانبه در نشست ایران، آذربایجان و ترکیه

به گزارش آوای وحش، نشست سه جانبه مراکز مطالعاتی و تحقیقاتی ایران، آذربایجان و ترکیه در مرکز تحلیل روابط بین الملل باکو برگزار گردید.

تور بهار ترکیه: آنالیز آخرین تحولات و روابط چند جانبه در نشست ایران، آذربایجان و ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور بهار ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، در این نشست که به صورت سه جانبه ایران- ترکیه- جمهوری آذربایجان و دو جانبه میان ایران - ترکیه و ایران - جمهوری آذربایجان و ترکیه- جمهوری آذربایجان برگزار گردید، آخرین تحولات روابط دو جانبه و سه جانبه، موانع و راه کارهای توسعه روابط در چند جلسه جداگانه با حضور اساتید و محققانی از سه کشور همسایه برگزار گردید.

حکمت حاجی اف دستیار رئیس جمهور آذربایجان با حضور در یکی از نشست سه جانبه ها در مورد شرایط نو منطقه ای و ضرورت توسعه و تعمیق روابط کشورهای منطقه و حل مسائل منطقه قفقاز با حضور کشورهای منطقه بدون حضور و دخالت بیگانگان و کشورهای فرامنطقه ای، ابتکار منطقه ای 3+3 (ایران، ترکیه، روسیه + آذربایجان، ارمنستان و گرجستان) سخنرانی کرد و به سوالات حاضران پاسخ داد.

سید محمد کاظم سجادپور معاون وزیر خارجه کشورمان و رئیس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ریاست هیئت ایرانی را در این نشست ها بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1125

به "تور بهار ترکیه: آنالیز آخرین تحولات و روابط چند جانبه در نشست ایران، آذربایجان و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بهار ترکیه: آنالیز آخرین تحولات و روابط چند جانبه در نشست ایران، آذربایجان و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید