عظیم ترین ملک آموزش وپرورش هرمزگان به مساحت 119 هکتار سنددار شد

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - هنرستان کشاورزی آموزش وپرورش رودان با مساحت 119 هکتار و باارزشی بالغ بر 475 میلیارد تومان، سنددار شد.

عظیم ترین ملک آموزش وپرورش هرمزگان به مساحت 119 هکتار سنددار شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مدیر آموزش وپرورش رودان گفت: هنرستان کشاورزی آبنما با مساحت 119هکتار یکی از عظیم ترین املاک آموزش وپرورش استان هرمزگان است که سنددار شد.

نادر صفائی اضافه نمود: این ملک که در جوار رودخانه آبنمای شهرستان رودان قرار گرفته است و عظیم ترین هنرستان کشاورزی استان هرمزگان است، دارای ارزشی بالغ بر 475میلیارد تومان می باشد.

وی اعلام کرد: مرتع خواری، زمین خواری و مواردی از این قبیل در سطح این شهرستان و همچنین کشور در حال اتفاق است که این موضوع باعث نگرانی و یکی از دغدغه های بسیار مهم در طول سال های اخیر شده است.

مدیر آموزش وپرورش رودان اظهار کرد: با توجه به حضور افراد سودجو و همچنین حفظ و صیانت از املاک آموزش وپرورش، ضرورت دارد تا املاک آموزش وپرورش ثبت و سند آن در اختیار آموزش پرورش قرار گیرد تا فردی نتواند به آن تخطی یا افراد سودجو به دنبال کسب منافع باشند.

شایان ذکر است، تعداد 140ملک از املاک آموزش وپرورش شهرستان رودان دارای سند می باشند و 17ملک دیگر نیز در مرحله پیگیری و صدور و 46ملک دیگر از املاک این مدیریت فاقد سند است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 فروردین 1400 بروزرسانی: 27 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 879

به "عظیم ترین ملک آموزش وپرورش هرمزگان به مساحت 119 هکتار سنددار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم ترین ملک آموزش وپرورش هرمزگان به مساحت 119 هکتار سنددار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید