بیورآکتور کشت سلولی ایران ساخت شد

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری،سید صفا علی فاطمی مدیر عامل شرکت دانش بنیانی گفت: از این دستگاه در شرکت های دارویی، مراکز علمی، تحقیقاتی و تولید فرآورده های زیستی استفاده می شود.

بیورآکتور کشت سلولی ایران ساخت شد

وی با اشاره به نقش این دستگاه در تکمیل فرایند تحقیق و تولید در زیست فناوری بیان داشت: در حال حاضر واردات این دستگاه سخت تر از گذشته است، خوشبختانه پیروز شده ایم که این محصول دانش بنیان را 40 درصد ارزان تر از نمونه مشابه خارجی تولید کنیم، همین موضوع سبب شده است تا دامنه مشتریان داخلی این محصول گسترش یابد.

این عضو هیئت علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری در ادامه اظهار کرد: شرکت تولید کننده با بهره مندی از توان متخصصین داخلی امیدوار است که بتواند علاوه بر بازار داخلی، به افق های صادراتی مورد نظر مجموعه نیز دست یابد.

فاطمی اضافه نمود: حضور در چند نمایشگاه برگزار شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به این شرکت کمک کرد تا با طیف جدیدی از مصرف کنندگان آشنا شود. تا کنون از دو کشور تایلند و سوریه نیز درخواست های داشته ایم و امیدوار هستیم با توجه به کیفیت محصولات و با کمک معاونت علمی و فناوری، بتوانیم محصولاتمان را به دست مشتریان غیر ایرانی نیز برسانیم.

ساخت فرمنتورها، در حجم های مختلف از جمله دیگر تولیدات این شرکت است. از این دستگاه نیز در کشت سلولی استفاده می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 318

به "بیورآکتور کشت سلولی ایران ساخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیورآکتور کشت سلولی ایران ساخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید