تأکید سفیر ایران در پاریس بر همبستگی و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا

به گزارش آوای وحش، سفیر ایران در پاریس بر همبستگی و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا و تهدیدهایی که مرز نمی شناسند، تأکید کرد.

تأکید سفیر ایران در پاریس بر همبستگی و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس در صفحه توئیتر این سفارتخانه نوشت: آلبر کامو که رمان طاعون او با کرونا ویروس دیگر بار مطرح شده، در نامه ای خطاب به منتقد کتابش نوشت: بی شک طاعون در مقایسه با بیگانه گذار از عصیان فردی به مبارزه اجتماعی است. اگر از بیگانه تا طاعون راهی در جهت تحول باشد، این تحول، همبستگی و مشارکت است.

وی اضافه نمود: اکنون نیز اگر قرار است کرونا ویروس تغییری در دنیا ایجاد کند که می نماید، همبستگی و مشارکت همگانی برای دنیای امن تر در برابر تهدیدهایی است که مرزی نمی شناسند.

سفیر ایران توضیح داد: دنیا باید برای بحران عظیم قرن آماده گردد.

بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس اخیرا نیز در مطلبی که در صفحه توئیتر سفارت ایران در فرانسه منتشر شد با اشاره به کسانی که این روزها با فشارهای آمریکا علیه ملت ایران همراه شده اند، عنوان نمود: این روزها نیز می گذرد! در بحبوحه مبارزه مردم ایران با کرونا که صرفا با اتکا به توان و داشته های ملی صورت می پذیرد، بعضی به جای درک موقعیت و مساعدت به ایرانیان، در تبعیت از فشارهای حداکثری آمریکا خواسته یا ناخواسته به بهانه های واهی به این فشارها می افزایند. شرمنده تاریخ نشویم!

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 177

به "تأکید سفیر ایران در پاریس بر همبستگی و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید سفیر ایران در پاریس بر همبستگی و مشارکت همگانی برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید