تریلر نو Fable گیم پلی آن را به نمایش گذاشت؛ بازی 2025 به ایکس باکس و کامپیوتر می آید

به گزارش آوای وحش، اگر شما از هواداران سبک فانتزی باشید، قطعاً با بازی فیبل (Fable) آشنایی دارید. عنوانی که به طور کامل به بحث فانتزی و داستان های خاص قدیمی توجه نموده و سبک بسیار خاصی دارد. حال شرکت سازنده بازی فیبل اعلام نموده که این بازی را در سال 2025 میلادی عرضه خواهد نمود. بازی فیبل به صورت انحصاری برای کنسول های نسل نهمی ایکس باکس عرضه خواهد شد.

تریلر نو Fable گیم پلی آن را به نمایش گذاشت؛ بازی 2025 به ایکس باکس و کامپیوتر می آید

در بازی فیبل شما در شهر البیون (Albion) قرار دارید. در این شهر اسرار و موجودات بسیاری وجود دارد که باعث می گردد گشت و گذار در آن بسیار لذت بخش باشد. حال شرکت سازنده یک تریلر نو از بازی فیبل عرضه نموده که یک جانبه نو از این شهر را به کاربران نشان می دهد. همینطور اینکه در این تریلر نو ما با یک شخصیت تازه به نام هامفری (Humphry) آشنا می شویم.

هامفری خود را به عنوان برترین قهرمان شهر البیون اعلام می نماید. پس از آن او یک داستان جالب از یک قهرمان دیگر تعریف می نماید که در اصل شخصیت اصلی بازی فیبل است. پس از آن ما با یک تریلر کوتاه از گیم پلی بازی روبرو هستیم که شخصیت اصلی آن در دنیای فیبل به گشت و گذار می پردازد.

نکته جالب اینجاست که شرکت سازنده بازی فیبل کوشش بسیاری برای گرافیک این بازی نموده است. فیبل از لحاظ گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار گرفته است و از طرفی یک طراحی به شدت زیبا دارد. دنیای بازی با جزئیات بسیاری طراحی شده و کرکترها نیز به واقعیت نزدیک هستند. نکته جالب اینجاست که بازی در سبک فانتزی است ولی شرکت سازنده تصمیم گرفته تا طراحی کرکترهای آن این حالت را نداشته و به واقعیت نزدیک باشند.

بازی فیبل پتانسیل محبوب شدن بسیار زیادی دارد. به علت اینکه این بازی یک زاویه دید کاملاً نو به داستان های فانتزی قدیمی داشته و یک تجربه بسیار خاص را در اختیار کاربران قرار می دهد. از طرفی این بازی در سبک نقش آفرینی بوده که باعث می گردد کاربران آزادی عمل بسیار زیادی در آن داشته باشند.

نکته جالب بحث داستانی بازی است. طبق چیزی که در تریلرها ما مشاهده کردیم، بازی فیبل چندین کرکتر مهم دارد که همگی به وسیله بازیگران مشهور صداگذاری و طراحی شده اند. در نتیجه بازی فیبل در کنار خاص بودن از افراد مشهور هم برای تبلیغات استفاده نموده که تریلرهای این بازی را به شدت مجذوب کننده نموده است. مخصوصاً اینکه این بازی قرار است به داستان های آشنا و قدیمی به دیدگاه نو نگاه نموده که باعث می گردد پتانسیل بسیار زیادی برای موفقیت داشته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 خرداد 1403 بروزرسانی: 24 خرداد 1403 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1631

به "تریلر نو Fable گیم پلی آن را به نمایش گذاشت؛ بازی 2025 به ایکس باکس و کامپیوتر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو Fable گیم پلی آن را به نمایش گذاشت؛ بازی 2025 به ایکس باکس و کامپیوتر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید