هرآنچه درباره سریال هری پاتر می دانیم

به گزارش آوای وحش، مجموعه هری پاتر این بار به تلویزیون می آید. سیزده سال پس از انتشار آخرین فیلم هری پاتر، HBO با فراوری یک سریال تلویزیونی تازه از شخصیت های محبوب این مجموعه، بازگشت آنها را به تصویر خواهد کشید. محبوبیت مجموعه کتاب های جی. کی. رولینگ و فیلم های مرتبط با آنها باعث شده که حالا و در قدم بعدی، سریال این مجموعه در دست ساخت قرار بگیرد. قدرت دنیای جادوگری بی نظیر است و موفقیت جهانی آن به اثبات رسیده است. مجموعه فیلم های هری پاتر یکی از پرفروش ترین مجموعه های تاریخ است. هشت فیلم اکران شده بین نوامبر 2001 و جولای 2011، مجموعاً 7.84 میلیارد دلار در سطح جهانی عایدی داشتند. دنیای هری پاتر در دهه گذشته به فراتر از فیلم ها و کتاب ها توسعه یافته است. از پارک های تفریحی گرفته تا بازی های ویدیویی بسیاری درباره این مجموعه ساخته شده اند. سریال تلویزیونی قدم بعدی به سمت دوران تازه برای این فرانچایز است. اما هواداران می توانند از نخستین بازسازی چه انتظاری داشته باشند؟ در ادامه این مطلب، فهرستی از همه چیزهایی آورده شده که درمورد سریال تازه هری پاتر می دانیم.

هرآنچه درباره سریال هری پاتر می دانیم

هر فصل بر اساس یک رمان خواهد بود

این سریال بر اساس هفت کتاب هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ ساخته خواهد شد و داستان جادوگران جوان را به شیوه ای نو بازگو می نماید. هدف آن تطابق وفادار با منبع اصلی است. کیسی بلوئیس، رئیس و مدیرعامل HBO & Max Content، در این باره گفت: سریال به عمق هر یک از این کتاب ها خواهد رفت که هواداران در تمام این سال ها از آنها لذت برده اند. تیم فراورینماینده سریال، برای مدت طولانی مشغول این پروژه است. برنامه این است که هر فصل تلویزیونی به یکی از هفت کتاب سریال بپردازد.

سریال به رهبری زوجی از سازندگان سریال وراثت فراوری خواهد شد

فرانچسکا گاردینر و مارک مایلود به ترتیب به عنوان تهیه نماینده و کارگردان سریال منصوب شده اند. گاردینر نویسنده وراثت بود و مایلود کارگردان چندین قسمت از جمله عروسی کانر بود. هر دو بعلاوه به عنوان تهیه نمایندگان اجرایی عمل خواهند کرد. مایلود قرار است چندین قسمت را کارگردانی کند. بعضی از دیگر آثار قابل توجه او شامل کارگردانی در بازی تاج و تخت و فیلم منو است. اما سریال چهره ای آشنا را هم در خود دارد. دیوید هیمن که تهیه نماینده کل مجموعه فیلم های هری پاتر و فیلم های جانوران شگفت انگیز بود، تهیه نماینده اجرایی این سریال تلویزیونی هم است. تهیه نمایندگان اجرایی دیگری هم افزون بر نام های بالا وجود دارند که از آن ها می توان به نیل بلیر و راث کنلی-لتس و هیمن اشاره نمود.

ایفای نقش های اصلی برعهده یک تیم بازیگری نو خواهد بود

انتظار نداشته باشید که دنیل رادکلیف، اما واتسون یا روپرت گرینت در این سریال حضور داشته باشند. این سریال نقش های اصلی را بازسازی نموده و از بازیگران تازه ای استفاده خواهد نمود. HBO در بیانیه ای بیان کرد: سریال با بازیگران نوی همراه خواهد بود که نسل نوی از هواداران را در پی خواهند داشت و جزئیات شگفت انگیز و شخصیت های محبوب مجموعه هری پاتر را که بیش از 25 سال هواداران از آنها لذت برده اند، به تصویر خواهد کشید. بعضی از بازیگران اصلی تأیید نموده اند که در این پروژه شرکت نخواهند کرد و مشعل را به نسل نو این مجموعه خواهند سپرد. رادکلیف در این باره گفت: من قطعاً در پی این موضوع نیستم. اما به وضوح برای آنها آرزوی موفقیت دارم و بسیار هیجان زده ام که این مشعل منتقل می شود. اما فکر نمی کنم که احتیاج به حضور فیزیکی من باشد.

با وجود جنجال ها، جی. کی. رولینگ همچنان در پروژه خواهد بود

جی. کی. رولینگ به عنوان تهیه نماینده اجرایی در این سریال مشارکت دارد. هواداران از این تصمیم شاد نیستند. علت ناراحتی آن ها به اظهار نظرهای جنجالی جی. کی. رولینگ درباره افراد ترنس بر می شود. با وجود جنجال ها و نقدها، تیم HBO همچنان از مشارکت او حمایت می نماید. بلوئیس به مطبوعات گفت: او در این پروژه حضور خواهد داشت. او تهیه نماینده اجرایی در این سریال است. و فکر می کنم نظرات او بسیار مفید خواهد بود. به یاد داشته باشید، گرچه سریال تلویزیونی نو است و ما از آن هیجان زده ایم، اما دنیا جادویی هری پاتر 20 سال عمر دارد. بنابراین این تصمیم نوی نیست. ما بسیار راحت هستیم. در طرف مقابل اما، دنیل رادکلیف و اما واتسون اطمینان حاصل کردند که هواداران را از مواضع خود پس از نظرات ضد ترنس رولینگ آگاه نمایند. واتسون توییت کرد: می خواهم دنبال نمایندگان ترنس من بدانند که من و بسیاری دیگر از مردم در سراسر دنیا شما را می بینیم، به شما احترام می گذاریم و شما را به خاطر آنچه که هستید دوست داریم.

این سریال در سال 2026 منتشر خواهد شد

در حال حاضر اطلاعات زیادی درمورد جدول زمانی رسمی وجود ندارد، اما تیم HBO در پی انتشار این سریال در سال 2026 است. این سریال از سال 2021 در حال توسعه و طی کردن مراحل ساخت بوده است.

سریال هری پاتر از HBO پخش خواهد شد

هنگامی که سریال برای اولین بار معرفی گردید، قرار بود به طور انحصاری در Max پخش شود. اما در ژوئن HBO مسیر را تغییر داد و تصمیم گرفت که سریال هری پاتر و سایر پروژه های مبتنی بر IP را به عنوان محصولات خود HBO عرضه کند، بنابراین این نمایش از HBO پخش و در Max استریم خواهد شد.

منبع: The Wrap

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1403 بروزرسانی: 21 شهریور 1403 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1644

به "هرآنچه درباره سریال هری پاتر می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرآنچه درباره سریال هری پاتر می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید