تغییرات گل گهر در گرو رای کمیته استیناف، قلعه نویی روی لبه تیغ!

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید جعل و تقلب در نامه هایی که برای بازیکن گابنی تیم فوتبال گل گهر انجام شده است، حواشی زیادی برای تیم تحت راهنمایی امیر قلعه نویی به وجود آمده و علاوه بر کسر امتیاز از سه ملاقات برابر استقلال، پیکان و سپاهان، مسائل دیگری هم گریبان این تیم را گرفته است.

تغییرات گل گهر در گرو رای کمیته استیناف، قلعه نویی روی لبه تیغ!

پس از اعلام این رای مسئولان کارخانه گل گهر که اعتقاد دارند اتفاقات اتفاق افتاده به اعتبار معنوی این کارخانه لطمه زده است خواهان شفاف سازی از سوی باشگاه شده اند تا تعیین گردد که مقصر این جعل و تقلب در باشگاه گل گهر است یا در مجموعه فدراسیون فوتبال.

خبرنگاران کسب اطلاع کرد بعضی مسئولان کارخانه خواهان برکناری عوامل درگیر با این ماجرا از سوی باشگاه شده اند اما پس از صحبت هایی که اجرا شده مقرر شده تا زمان اعلام رای کمیته استیناف صبر نمایند چرا که اگر افراد مقصر برکنار شوند به نوعی تداعی نماینده پذیرفتن اشتباه و تقصیر از سوی باشگاه است و این به صلاح این تیم نیست.

به همین دلیل قرار شده مسئولان کارخانه گل گهر تا زمان اعلام رای کمیته استیناف در این مورد صبر نمایند و اگر این کمیته رای کمیته انضباطی را تایید کرد، تغییرات را در باشگاه گل گهر انجام دهند.

در این مورد عنوان شده که در صورت تایید رای به وسیله کمیته استیناف بعضی مسئولان باشگاه و حتی امیر قلعه نویی سرمربی این تیم در معرض برخورد و حتی کنار گذاشته شدن هستند. به همین دلیل اوضاع در این باشگاه فعلا مسکوت مانده تا رای کمیته استیناف اعلام گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1274

به "تغییرات گل گهر در گرو رای کمیته استیناف، قلعه نویی روی لبه تیغ!" امتیاز دهید

1 کاربر به "تغییرات گل گهر در گرو رای کمیته استیناف، قلعه نویی روی لبه تیغ!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات گل گهر در گرو رای کمیته استیناف، قلعه نویی روی لبه تیغ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید