حضور راهنمایان گردشگری دنیا در قزوین فرصتی برای معرفی قزوین

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین حضور راهنمایان گردشگری دنیا در قزوین را بهترین فرصت برای معرفی توانمندی های صنعتی، کشاورزی و گردشگری و جذب گردشگر به استان دانست.

حضور راهنمایان گردشگری دنیا در قزوین فرصتی برای معرفی قزوین

از سفر با تور ارزان کانادا تابستان 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران ، نشست شورای روابط خارجی استان با حضور میر مسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا، فریدون همتی استاندار، منوچهر حبیبی معاون مالی استانداری، حضرتی مدیرکل میراث فرهنگی، قاسمی مدیرکل امور مالی و دارایی و جمعی از تجار و بازرگانان و صادرکنندگان استان در استانداری برگزار گردید.

فریدون همتی در نشست شورای روابط خارجی استان اظهار کرد: حضور راهنمایان گردشگری در قزوین فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی های استان قزوین در بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری است.

وی اضافه نمود: در زمان بازدید راهنمایان گردشگری کشورهای خارجی از استان قزوین باید با برنامه ریزی منظم بتوانید قابلیت های استان را در معرض دید و قضاوت میهمانان قرار دهید تا زمینه جذب گردشگران در سال های آینده به خوبی فراهم گردد.

استاندار قزوین اظهار داشت: نمایش فیلم به زبان خارجی و توزیع بسته های فرهنگی و سوغات قزوین می تواند جذابیت های استان را به گردشگران بشناساند تا راهنمایان تصویر جامعی از این استان تاریخی داشته باشند و برای آمدن و اقامت ترغیب شوند.

همتی بر مسئولیت مستقیم میراث فرهنگی در برنامه ریزی و میزبانی مهمانان کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا 2017 و لزوم هماهنگی همه نهادها تأکید کرد.

وی ضمن مهم خواندن رویداد بازدید راهنمایان گردشگری دنیا و انتخاب استان قزوین به عنوان نخستین میزبان این سفر گفت: میزبانی استان قزوین از کنوانسیون راهنمایان گردشگری دنیا، فرصتی بسیار مهم، حساس و کلیدی است که باید با هماهنگی، انضباط، مهمان نوازی و تکریم آنان ضمن ایجاد خاطره ای خوب و ماندگار، شرایط مناسب برای بهره برداری آینده استان از مواهب گردشگری نیز فراهم گردد.

استاندار قزوین با تأکید بر میزبانی شایسته استان از میهمانان خارجی اضافه نمود: بازدید مهمانان کنوانسیون دنیای راهنمایان گردشگری 2017 از چهلستون قزوین، مسجدالنبی(ص) و مجموعه سعدالسلطنه به عنوان جاذبه های گردشگری است و باید از تک تک لحظه های حضور راهنمایان گردشگری دنیا برای معرفی تمامی مزیت های تاریخی و فرهنگی استان قزوین استفاده گردد.

به گزارش خبرنگاران، کنوانسیون دنیای راهنمایان گردشگری، بزرگ ترین گردهمایی راهنمایان گردشگری دنیا است. این رویداد دوسالانه و زیر نظر مستقیم فدراسیون دنیای راهنمایان گردشگری (WFTGA) در یکی از کشورهای عضو برگزار می گردد. معرفی و بازدید جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشورهای میزبان و توسعه پایدار صنعت گردشگری و ارتباط میان راهنمایان گردشگری و ارتقای دانش و اخلاق حرفه ای آن ها بر اساس استانداردهای دنیای جزو اهداف کنوانسیون است.

هفدهمین کنوانسیون دنیای راهنمایان گردشگری در تاریخ نهم تا سیزدهم بهمن امسال (28 ژانویه - 1 فوریه 2017) در تهران برگزار می گردد و نخستین میزبان راهنمایان گردشگری دنیا در ایران روز ششم بهمن ماه امسال استان قزوین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 50

به "حضور راهنمایان گردشگری دنیا در قزوین فرصتی برای معرفی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور راهنمایان گردشگری دنیا در قزوین فرصتی برای معرفی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید