خبرنگاران اختصاص 2 هزار و 583 تن شکر به خراسان شمالی

به گزارش آوای وحش، بجنورد- خبرنگاران- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: تابستان سال جاری 2 هزار و 583 تن شکر برای تنظیم بازار استان اختصاص یافته است که به مرور جذب و توزیع می گردد.

خبرنگاران اختصاص 2 هزار و 583 تن شکر به خراسان شمالی

امین قربانی روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: سهم شکر هر ماه برای بخش خانوار، صنف و صنعت باید در همان بازه زمانی جذب و در بازار توزیع گردد.

وی گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، شکر سهم بخش خانوار به ازای هر کیلوگرم از این محصول، 63 هزار ریال درب کارخانه است که البته قیمت آن برای مصرف کننده هنوز معین نشده است، قیمت برای توزیع در بخش صنف و صنعت هم به ازای هر کیلوگرم 67 هزار ریال است.

وی اضافه نمود: قرار است در تیرماه 324 تن شکر برای مصارف خانوار و 414 تن برای مصارف صنف و صنعت، برای تنظیم بازار توزیع گردد در مردادماه هم هزار و 107 تن شامل 486 تن سهم مصرف خانوار و 621 تن سهم مصرف صنف و صنعت توزیع می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی اظهار داشت: شهریورماه هم 738 تن شکر در استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: بهار سال جاری هم سهم استان از شکر تنظیم بازار، 577 تن از این محصول است که جذب شده است.

قربانی اضافه نمود: میزان مصرف ماهانه شکر در بخش های مختلف خانوار، صنف و صنعت در استان، 2 هزار و 500 تن است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی درباره تامین کالاهای اساسی و تنظیم بازار استان در بهار سال جاری گفت: در این مدت هزار و 30 تن برنج هندی، 120 تن برنج پاکستانی، 112 تن گوشت قرمز منجمد و 76 تن گوشت منجمد مرغ با قیمت های مصوب در بازار استان توزیع شده است.

استان خراسان شمالی 863 هزار نفر جمعیت دارد و میزان مصرف سالانه شکر در این استان، 28 هزار تن و برنج 35 هزار تن است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 436

به "خبرنگاران اختصاص 2 هزار و 583 تن شکر به خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص 2 هزار و 583 تن شکر به خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید