خبرنگاران تیم بسکتبال مردان شهرداری قزوین امروز به میدان می&zwnjرود

به گزارش آوای وحش، قزوین - خبرنگاران - رییس هیات بسکتبال استان قزوین گفت: ملاقات معوقه تیم های شهرداری قزوین - رعد پدافند هوایی مشهد در چارچوب هفته دوم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور امروز در تهران برگزار می گردد.

خبرنگاران تیم بسکتبال مردان شهرداری قزوین امروز به میدان می&zwnjرود

حمیدرضا خانپور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور در حالی از امروز شروع می گردد که به دلیل کرونا و آلوده شدن بازیکنان بعضی تیم ها به این ویروس، تعدادی از ملاقاتها لغو شده بود.

وی اضافه نمود: این ملاقاتها از امروز به مدت یک هفته با برگزاری 9 ملاقات معوقه پیگیری خواهد شد.

این مسوول ورزشی گفت: مردان بلندقامت استان در گروه الف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور قرار دارند و تا به امروز یک برد و 2 امتیاز را در کارنامه خود ثبت نموده اند.

وی با اشاره به پیگیری ملاقاتهای نماینده استان در لیگ برتر بسکتبال بانوان، اضافه نمود: روز گذشته در حساس ترین بازی لیگ برتر بسکتبال بانوان، نفت آبادان مقابل نماینده استان پیروز شد.

خانپور گفت: در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه بی، شهرداری قزوین و پالایش نفت آبادان در تهران مقابل هم قرار گرفتند.

این مسوول اضافه نمود: در این بازی، کوارتر اول، تیم قزوین عملکرد بهتری داشت اما در نهایت، تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 81 بر 69 بر شهرداری قزوین غلبه کرد و به صدرنشینی دست یافت.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 683

به "خبرنگاران تیم بسکتبال مردان شهرداری قزوین امروز به میدان می&zwnjرود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم بسکتبال مردان شهرداری قزوین امروز به میدان می&zwnjرود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید