خبرنگاران رییس جمهوری فرانسه باردیگر به لبنان سفر می نماید

به گزارش آوای وحش، تهران - خبرنگاران - منابع خبری آدینه شب گزارش دادند، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه هفته آینده به لبنان سفر می نماید.

خبرنگاران رییس جمهوری فرانسه باردیگر به لبنان سفر می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از تارنمای لبنان 24، کاخ الیزه گفت، رییس جمهور فرانسه، 22 و 23 دسامبر (2 و 3 دی) به لبنان سفر می نماید.

این سفر در حالی انجام می گردد که که هنوز طرح ها و برنامه های پیشنهادی فرانسه برای برون رفت لبنان از بحران که اول سپتامبر گذشته ارائه شده بود، اجرا نشده است.

مکرون در پی انفجار مهیب 14 مرداد ماه گذشته در بندر بیروت، 2 بار راهی لبنان شد و با مسؤولان این کشور درباره اجرای طرح فرانسه برای اجرای اصلاحات در لبنان و خروج این کشور از بحران رایزنی کرد.

طبق جدول زمانی معین شده در این طرح، قرار بود طرح اصلاحات فرانسه تا ماه اکتبر امسال شروع گردد؛ اما شروع این طرح تا به امروز به دلیل انصراف مصطفی ادیب از تشکیل دولت جدید و مأمور شدن مجدد سعد الحریری به جای ادیب، با شکست روبرو شده است.

در روزهای اخیر احتمال تایید کابینه الحریری که پیش از آن سه بار نخست وزیر لبنان بوده، قوت گرفته و این در حالی است که بعضی حامیان داخلی و خارجی حریری با انتخاب دوباره او به عنوان نخست وزیر این کشور مخالفت و در مقابل بعضی از جریان های داخلی نیز با انتخاب دوباره او موافقت نموده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 649

به "خبرنگاران رییس جمهوری فرانسه باردیگر به لبنان سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس جمهوری فرانسه باردیگر به لبنان سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید