خدمات رسانی به شهروندان در ایستگاه های مدافعان سلامت و شهرک آزمایش

به گزارش آوای وحش، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: همزمان با بهره برداری رسمی از ایستگاه های شهرک آزمایش در محدوده میانی خط 6 و مدافعان سلامت در خط 7 متروی تهران، تعداد ایستگاه های متروی مرکز به 140 رسید.

خدمات رسانی به شهروندان در ایستگاه های مدافعان سلامت و شهرک آزمایش

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ علی عبداله پور امروز پنجشنبه 27خرداد ماه 1400 در حاشیه مراسم بهره برداری رسمی از دو ایستگاه شهرک آزمایش و مدافعان سلامت، اضافه نمود: با بهره برداری از ایستگاه شهرک آزمایش در بخش غربی خط 6 متروی تهران سرویس دهی در نیمه این خط هر 20 دقیقه و در نیمه شرقی هر 15 دقیقه یک قطار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه شهرک آزمایش در منطقه ای پرترافیک و متراکم از منطقه 2 و همجوار با بزرگراه های شیخ فضل الله نوری و جلال آل احمد واقع شده است توضیح داد: با بهره برداری از این ایستگاه دسترسی شهروندان منطقه ها غربی و شمال غربی تهران بخصوص محله کوی نصر و شهرک آزمایش آسان تر خواهد شد.

عبداله پور در ادامه با بیان اینکه ایستگاه مدافعان سلامت در منطقه طرح ترافیک قرار گرفته است اضافه نمود: با بهره برداری از این ایستگاه قطعاً مسافران بیشتری از این خط استفاده خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1026

به "خدمات رسانی به شهروندان در ایستگاه های مدافعان سلامت و شهرک آزمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی به شهروندان در ایستگاه های مدافعان سلامت و شهرک آزمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید