دانشگاه امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 1400-1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد

به گزارش آوای وحش، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 1400-1399 از برگزیدگان علمی و مستعد در مقطع کارشناسی ارشد، بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

دانشگاه امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 1400-1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) برای سال تحصیلی 1400-1399 از برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

براساس اطلاعیه این دانشگاه، در رشته های مهندسی برق گرایش های مدار های مجتمع الکترونیک، مخابرات سیستم، مخابرات امن و رمزنگاری، افرازه های میکرو و نانو الکترونیک، مهندسی مکاترونیک، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی و مهندسی کامپیوتر در حوزه فنی و مهندسی دانشجو می پذیرد.

همچنین در رشته های معماری اسلامی، طراحی شهری و برنامه ریزی شهری در حوزه هنر، و زبان و ادبیات فارسی، مدیریت ورزشی، آسیب شناسی ورزشی، علم اطلاعات و دانش شناسی، آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، حسابداری، حسابرسی، مدیریت امکان متبرکه، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار و ایرانن شناسی در حوزه علوم انسانی نیز در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور از علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد.

متقاضیان تا 28 شهریور برای ارسال مدارک خود به وسیله وب سایت این دانشگاه مهلت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 457

به "دانشگاه امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 1400-1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امام رضا(ع) برای سال تحصیلی 1400-1399 بدون کنکور دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید