دانمارک 1 - 0 انگلیس، رنگ جدید خوش یمن نبود!

به گزارش آوای وحش، تیم ملی انگلیس رد شبی که لباس آبی رنگ به تن کرد، در خانه دانمارک با یک گل مغلوب گردید.

دانمارک 1 - 0 انگلیس، رنگ جدید خوش یمن نبود!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، انگلیس در شبی که به علت اخراج هری مگوایر در دقیقه 31 بخش زیادی از بازی 10 نفره بود، در نهایت با تک گل کریستن اریکسن از روی نقطه پنالتی برابر دانمارک مغلوب شد.

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 16 برای مارکوس راشفورد ایجاد شد، اما ضربه او بعد از نفوذ ار سمت راست با عکس العمل کسپر اشمایکل همراه شد.

اما در اواسط نیمه اول بود که هری مگوایر با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا کار سه شیرها در ادامه بازی سخت گردد.

همه چیز به بدترین شکل برای انگلیس پیش رفت و در دقیقه 35 تیم ملی دانمارک صاحب یک ضربه پنالتی شد که کریستن اریکسن، هافبک خلاق پیروز شد دروازه جوردن پیکفورد را باز کند.

در ادامه کوشش تیم ملی اگلیس برای زدن گل تساوی نتیجه ای در بر نداشت و در نهایت دانمارک با فزونی 0-1 راهی رختکن شد. در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و در دقیقه 59 و روی ارسال کایل واکر، جیمز فرصت خوبی از سمت چپ برای گلزنی داشت، اما ضربه او توسط اشمایکل مهار شد.

در دقیقه 66 و روی ارسال فیلیپس بود که انگلیس تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه سر میسون مونت با مهار فوق العاده دروازه بان دانمارک همراه شد.

در دقیقه 75 دانمارک با یک ضدحمله سریع فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه سیستو روی ارسال اریکسن راهی به دروازه انگلیس نیافت.

دقایقی بعد انگلیس در موقعیت خوبی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، اما ضربه جیمز با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه کوشش انگلیس برای جبران نتیجه ای نداشت و آنها با یک گل مغلوب دانمارک شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 580

به "دانمارک 1 - 0 انگلیس، رنگ جدید خوش یمن نبود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانمارک 1 - 0 انگلیس، رنگ جدید خوش یمن نبود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید