دو فیلم رویا و به خاطر دخترم از کردستان به ایتالیا رسیدند

به گزارش آوای وحش، دو فیلم کوتاه رویا و به خاطر دخترم از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به کارگردانی محمد فرج زاده به نهمین جشنواره Tracce cinemactografiche film fest ایتالیا راه پیدا کرد.

دو فیلم رویا و به خاطر دخترم از کردستان به ایتالیا رسیدند

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، نهمین جشنواره فیلم کوتاه Tracce cinemactografiche film fest از 30 ژوئن تا پنجم ژولای (10 تا 15 تیرماه 99) در سه بخش انیمیشن، آزاد و اجتماعی درشهر رم برگزار می گردد و این دو فیلم کوتاه به تهیه کنندگی حوزه هنری و نویسندگی وکارگردانی محمد فرج زاده به بخش نهایی جشنواره راه یافته اند.

در بخش آزاد در مجموع 33 فیلم به بخش نهایی این جشنواره راه پیدا نموده اند که فیلم رویا به همراه هشت فیلم دیگر از ایران به رقابت با دیگر فیلم های راه یافته می پردازند، در این بخش در مجموع 33 فیلم از کشورهای مختلف جهان حضور دارند.

در بخش فیلم کوتاه با موضوع اجتماعی نیز 28 فیلم مجوز حضور در بخش نهایی را پیدا نموده اند که در این بین فیلم به خاطر دخترم فراوری حوزه هنری کردستان به همراه 9 فیلم دیگر از ایران حضور دارند.

محمد فرج زاده، از فیلمسازان جوان کردستانی از شهرستان سقز است که تا به امروز موفقیت های ارزنده ای را در سطح بین الملل با آثار فراوریی خود کسب نموده است، از جمله فیلم های مطرح این فیلمساز جوان صاحبی می توان به فیلم سه روک اشاره نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 312

به "دو فیلم رویا و به خاطر دخترم از کردستان به ایتالیا رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو فیلم رویا و به خاطر دخترم از کردستان به ایتالیا رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید