رئیسی: تا زمانی که مسائل آبادان حل گردد مدام به خوزستان می آیم ، متروپل باید باعث عبرت سوءاستفاده کنندگان گردد

به گزارش آوای وحش، رییس جمهور گفت: این شرایط حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مسائل آبادان حل گردد مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار گردد.

رئیسی: تا زمانی که مسائل آبادان حل گردد مدام به خوزستان می آیم ، متروپل باید باعث عبرت سوءاستفاده کنندگان گردد

سید ابراهیم رئیس جمهور کشور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان اظهار کرد: به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام گردد.

وی افزود: این شرایط حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مسائل آبادان حل گردد مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار گردد.

رئیس جمهور گفت: حادثه متروپل آبادان باید عبرتی برای سوء استفاده کنندگان گردد.

وی ادامه داد: مردم به حق انتظار دارند به روابط ناسالم و فساد های اجرا شده منجر به حادثه متروپل آبادان به سرعت رسیدگی شوند.

ابراهیم رئیسی توضیح داد: خاطیان بدانند که گذر زمان آن ها را از مسولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد

وی بیان نمود: با کسانیکه برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آن ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

رئیسی افزود: این چهارمین حضور من در استان خوزستان است و حضور من در اقصی نقاط کشور تا زمانیکه مسائل مردم حل گردد ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: مصوبات سفر های گذشته به خوزستان همانند ماه های گذشته باجدیت تا زمان تحقق نتیجه پیگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1407

به "رئیسی: تا زمانی که مسائل آبادان حل گردد مدام به خوزستان می آیم ، متروپل باید باعث عبرت سوءاستفاده کنندگان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: تا زمانی که مسائل آبادان حل گردد مدام به خوزستان می آیم ، متروپل باید باعث عبرت سوءاستفاده کنندگان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید