استاندار تهران: حل فوری مسائل صنعتی و تولیدی در راس برنامه مدیران باشد

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - استاندار تهران گفت مساله حل فوری مسائل صنعتی و تولیدی باید در راس برنامه ای مدیران استان در سال نو باشد و باید فکری برای ایجاد نقطه اتصال متقاضیان کار و مراکز کاریابی در استان تهران گردد.

استاندار تهران: حل فوری مسائل صنعتی و تولیدی در راس برنامه مدیران باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ هشتاد و پنجمین جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت استان تهران به ریاست محسن منصوری استاندار تهران در محل اتاق بازرگانی استان تهران برگزار گردید.

منصوری در ابتدای این جلسه، ماه مبارک رمضان را فرصتی مغتنم برای بهرمندی از فیوضات معنوی این ماه برشمرد و گفت: امیدوارم همه مدیران از فرصت عبادت و خدمت توأمان به مردم شریف استان بهره لازم ببرند.

وی پیگیری مصوبات شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت در استان تهران را یکی از وظایف ذاتی این شورا دانست و تاکید نمود: متاسفانه یکی از مواردی که در نظام اداری استان مغفول می ماند پیگیری مصوبات جلسات است.

استاندار تهران ادامه داد: حل فوری مسائل صنعتی و تولیدی باید در راس برنامه ای مدیران استان در سال نو باشد و معتقدم باید فکری برای ایجاد نقطه اتصال متقاضیان کار و مراکز کاریابی در استان تهران کنیم.

منصوری سپس گفت: امروز از ظرفیت بخش معدن در استان تهران از حیث صادرات و ایجاد اشتغال کمترین بهره را می بریم و باید در این خصوص تدبیر کنیم و از طرفی فعالین بخش معدن در استان تهران مطالبه جدی برای واردات ماشین آلات مربوط به استخراج داشتند که مقرر شد مکاتبه ای با معاون اول رئیس جمهور صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1380

به "استاندار تهران: حل فوری مسائل صنعتی و تولیدی در راس برنامه مدیران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: حل فوری مسائل صنعتی و تولیدی در راس برنامه مدیران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید