رتبه&zwnjبندی و ارزیابی دانشگاه&zwnjها و موسسات آموزش عالی کلید خورد

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی با موضوع معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

رتبه&zwnjبندی و ارزیابی دانشگاه&zwnjها و موسسات آموزش عالی کلید خورد

به گزارش پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی با موضوع معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ارزیابی و رتبه بندی می شوند.

برای اجرای این منظور شاخص ها و معیارهای ارزیابی بر پایه اسناد بالادستی از جمله نقشه جامع علمی کشور و سیاست های کلان علم و فناوری تدوین و تصویب شده است و ضروری است دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی نسبت به تکمیل پرسشنامه های مربوطه در پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام به نشانی https://ur.isc.ac.ir اقدام نمایند.

این ارزیابی و رتبه بندی در 6 حوزه آموزش (با وزن 30 درصد)، پژوهش (با وزن 25 درصد)، فناوری و نوآوری (با وزن 20 درصد)، بین المللی سازی (با وزن 10 درصد)، اثرگذاری مالی (با وزن 10 درصد) و خدمات اجتماعی، زیرساخت و تسهیلات (با وزن 5 درصد) به انجام می رسد.

مسئولیت اجرای این طرح برعهده پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام نهاده شده است و از دانشگاه ها و مؤسساتی که در گام نخست این فرایند انتخاب شده اند دعوت می گردد هرچه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات خود در پایگاه یادشده اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 690

به "رتبه&zwnjبندی و ارزیابی دانشگاه&zwnjها و موسسات آموزش عالی کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه&zwnjبندی و ارزیابی دانشگاه&zwnjها و موسسات آموزش عالی کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید