سامسونگ در حال توسعه یک اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل مبتنی بر بلاک چین است

به گزارش آوای وحش، گوشی های سامسونگ برای اشتراک گذاری فایل ها از قابلیت Quick Share بهره می برند و همچنین کاربران گلکسی نوت 20 اولترا برای اشتراک گذاری فایل ها می توانند از سیستم مبتنی بر فناوری UWB استفاده نمایند. حالا به نظر می رسد سامسونگ مشغول آماده سازی یک اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین است که می تواند امنیت فایل های ارسال شده را تا حدی تضمین کند.

سامسونگ در حال توسعه یک اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل مبتنی بر بلاک چین است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش SamMobile، این اپلیکیشن در دست توسعه Private Share نام دارد. گفته می گردد این اپلیکیشن مبتنی بر فناوری بلاک چین به فرستنده ها اجازه می دهد تا تاریخ انقضا برای فایل های ارسال شده معین نمایند. این یعنی بعد از ساعت یا تاریخ معین شده، فایل های موردنظر از گوشی فرد دریافت نماینده حذف می شوند.

برای بهره گیری از این قابلیت، هر دو طرف باید اپلیکیشن مذکور را در گوشی خود نصب نمایند و فرستنده می تواند درخواست انتقال را شروع کند و سپس فرد گیرنده می تواند این درخواست را تایید یا رد کند. گفته می گردد این اپلیکیشن به گیرندگان اجازه نمی دهد که فایل موردنظر را دوباره به اشتراک بگذارند اما معین نیست که آیا به وسیله اپلیکیشن های مدیریت فایل می توانند به این فایل ها دسترسی داشته باشند یا نه.

در این گزارش آمده که اپلیکیشن موردنظر همراه با گوشی های گلکسی S21 به دست کاربران می رسند اما با توجه به سابقه سامسونگ در خصوص Quick Share، احتمالا این اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین برای بسیاری از دیگر گوشی ها و تبلت های سامسونگ هم ارائه خواهد شد. در هر صورت اگر این اپلیکیشن بتواند به این وعده ها عمل کند، احتمالا مورد توجه کاربرانی که خواهان اشتراک گذاری فایل های مهم و حساس هستند قرار می گیرد.

  • سامسونگ احتمالا برنامه ای برای عرضه گلکسی نوت 21 به بازار ندارد

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 641

به "سامسونگ در حال توسعه یک اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل مبتنی بر بلاک چین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در حال توسعه یک اپلیکیشن اشتراک گذاری فایل مبتنی بر بلاک چین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید