سایپنتو: برای این بازیکنان جنگیدم ، واکنش سرمربی پرتغالی به درگیری کنار زمین

به گزارش آوای وحش، سرمربی استقلال می گوید بازیکنان نیمکت نشین سرنوشت بازی را تغییر دادند.

سایپنتو: برای این بازیکنان جنگیدم ، واکنش سرمربی پرتغالی به درگیری کنار زمین

به گزارش خبرنگاران ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک مقابل ملوان گفت: ما در نیمه اول هم لیاقت برد را داشتیم. باید بازی 2 یا 3 بر صفر می شد. حتی قبل از اینکه حریف گل بزند ما چند موقعیت روی دروازه ملوان ایجاد کردیم.

سرمربی استقلال گفت: خیلی قوی ظاهر شدیم و فشار زیادی آوردیم. اجازه ندادیم بازی خوبی انجام بدهند. به فوتبال مستقیم رو آوردند. اشتباه کوچکی در نیمه اول داشتیم که از روی اوت به گل رسیدند. این اشتباه خط دفاعی ما نبود. اشتباه تمرکزی بود. روی این ها کار نموده بودیم. از این اتفاق در بازی قبلی درس عبرت گرفته بودیم با این حال امروز هم گل خوردیم.

ساپینتو اضافه کرد: در نیمه دوم با اینکه یک بر صفر عقب بودیم ولی به خودمان و بازیکنان اطمینان داشتیم که سعی و تلاششان را می نمایند. توانستیم نتیجه را عوض کنیم. در بازی قبلی با سپاهان این اعتقاد را نداشتیم و نتوانستیم نتیجه را عوض کنیم. این هفته روی بازیکنان و ذهنشان کار کردم. آن ها را آماده کردم که حتی اگر گل هم بخورند باید به بازی برگردند و تسلیم نشوند. با همان سیستم بازی با سپاهان ادامه دادیم. نخواستم سیستم را عوض کنم.

سرمربی استقلال توضیح داد: در این بازی سیستم را به 3-3-4 تغییر دادم و این تغییرات خوب جواب داد. تعویض هایمان هم خوب جواب دادند. با این فرایند باید بازی های دیگر را هم ادامه بدهیم. باید به خودمان اطمینان داشته باشیم و هیچ وقت تسلیم نشویم.

سرمربی پرتغالی در خصوص درگیری با اعضای هلال احمر گفت: وقتی ما گل خوردیم، آن ها شادی کردند.کمی دلخوری پیش آمد. در فوتبال این اتفاقات می افتد. بعد از آن من رفتم و عذرخواهی کردم. آن ها را در آغوش گرفتم و قضیه تمام شد.

وی در خصوص اینکه برخلاف بازی هفته اول، بازیکنان نیمکت نشین استقلال در بازی امروز شکل بازی را تغییر دادند، مطرح کرد: جنگیدم که این بازیکنان را بیاورند. برای قهرمانی نه تنها به 11 نفر بلکه نیمکت قوی هم لازم دارید تا بتوانید در کل لیگ با آن ها بازی کنید و قهرمان شوید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1442

به "سایپنتو: برای این بازیکنان جنگیدم ، واکنش سرمربی پرتغالی به درگیری کنار زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپنتو: برای این بازیکنان جنگیدم ، واکنش سرمربی پرتغالی به درگیری کنار زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید