سخت ترین مقررات قرنطینه در ایتالیا کاهش می یابد

به گزارش آوای وحش، بنابر دستور جدید دولت ایتالیا سفر به داخل و خارج این کشور از سوم ژوئن (14 خرداد) امکان پذیر می گردد؛ این دستور همزمان با کاهش محدودیت های قرنطینه در این کشور تصویب شد و با گگرددن مراکز تجاری و اجازه به ورود گردشگران جان دوباره به این کشور کرونا زده می بخشد.

سخت ترین مقررات قرنطینه در ایتالیا کاهش می یابد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، دولت ایتالیا امروز شنبه در تحولی مهم در راستای کوشش های این کشور برای کاستن از سخت ترین مقررات قرنطینه این دستور را امضا کرد.

دولت ایتالیا همچنین تردد در سراسر این کشور را از همین روز آزاد می نماید. بعضی از مناطق خواهان بازگشت سریع تر به اوضاع قبلی هستند اما نخست وزیر ایتالیا بر بازگشت تدریحی به زندگی عادی به منظور جلوگیری از موج دوم ابتلا تاکید دارد.

بیش از 31 هزار و 600 ایتالیایی از زمان شیوع ویروس کرونا در این کشور در 21 فوریه (2 اسفند) جان باخه اند که سومین آمار بالای تلفات در دنیا بعد از آمریکا و بریتانیا است.

ایتالیا اولین کشور اروپایی بود که مقررات ملی محدودنماینده را از مارس (اسفند) اعمال کرد. این کشور 4 مه (15 اردیبهشت) اجازه بازگشایی کارخانه ها و پارک ها را داد.

قرار است فروشگاه ها در ایتالیا از 18 مه (29 اردیبهشت) بازگشایی شوند و دولت این کشور میخواهد همزمان اجازه رفت و آمد افراد را در همه مناطق این کشور از همین روز بدهد و این بدان معنا خواهد بود که مردم ایتالیا دیگر می توانند با دوستان خود معاشرت نمایند.

ممنوعیت سفر بین مناطق و سفرهای خارجی به ایتالیا تا تعطیلات روز ملی این کشور در دوم ژوئن (13 خرداد) به قوت خود باقی می ماند تا از هرگونه سفر جمعی در ایام تعطیلات جلوگیری گردد.

بازگشایی رستوران ها و فروشگاه ها در ایتالیا به دستور مقام های بهداشتی این کشور با حفظ فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی انجام می گردد.

در ایتالیا طبق آخرین آمار تا به امروز 223,885 به کووید-19 مبتلا شده اند که از این تعداد 120، 205 نفر بهبود یافته اند و 31,610 نفر جان باخته اند.

همچنین ایتالیا مرزهای خود را به روی گردشگران باز می نماید.

رسانه های ایتالیا گزارش دادند که گردشگران اتحادیه اروپا می توانند از سوم ژوئن بدون قرنطینه اجباری 14 روزه به عنوان بخشی از اقدامات برای لغو محدودیت های قرنطینه از این کشور دیدن نمایند.

این تصمیم شامل همه کشورهای منطقه شنگن خواهد بود و براساس گزارش روزنامه ایتالیایی ریپاپلیکا افرادی که از کشوری اتحادیه اروپا وارد ایتالیا می شوند مجبور نیستند برای جلوگیری از سرایت کووید-19 قرنطینه اجباری شوند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا رااینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 308

به "سخت ترین مقررات قرنطینه در ایتالیا کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخت ترین مقررات قرنطینه در ایتالیا کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید