عکس ، خبر خوب به پرسپولیسی ها ، بازگشت بازیکن محبوب به تمرینات سرخ ها

به گزارش آوای وحش، مهاجم مصدوم پرسپولیس پس از ماه ها کیت تمرینی تیم محبوب خود را به تن کرد.

عکس ، خبر خوب به پرسپولیسی ها ، بازگشت بازیکن محبوب به تمرینات سرخ ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، عیسی آل کثیر دوران منحصر به فردی را در پرسپولیس پشت سرگذاشته است. او پیش از آغاز لیگ بیستم و و در لیگ قهرمانان آسیا برای اولین بار بازی با پیراهن پرسپولیس را تجربه کرد. درخشش در آسیا و زدن گل های حیاتی او را خیلی زود محبوب کرد.

  • عکس | سورپرایز کی روش فرشته نجات تیم ملی | ستاره مغضوب پرسپولیس در جام جهانی فیکس شد؟

اما آل کثیر به علت خوشحالی گلش با محرومیت سنگین 6ماهه روبرو شد و بازی در نیمه نهایی و فینال را از دست داد. او پس از خاتمه محرومیتش به ترکیب این تیم برگشت و با زدن گل سه امتیازی در دربی محبوبیت خود را در نزد طرفداران پرسپولیس بیشتر کرد.

عیسی فصل پیش در بازی رفت مقابل شهر خودروکه در دی ماه 1400 برگزار گردید به شکلی تلخ با مصدومیت رباط صلیبی از رمین خارج شد اما چندماه زمان برد تا عیسی بپذیرد راهی جز جراحی ندارد.

با این حال این مهاجم جنوبی سعی کرد با تقویت عضلاتش به تمرینات گروهی برگردد اما یحیی گل محمدی و کادرپزشکی سرخ ها هیچ گاه چنین اجازه ای به او ندادند تا خاتمه در اردیبهشت ماه 1401، عیسی زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

پرسپولیس در مدت غیاب عیسی برای جذب مهاجم کوشش بسیاری کرد که در نهایت یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته جذب شدند. آل کثیر که حالا بعد از گذشت چند ماه به تمرینات پرسپولیس بازگشته امیدوار است با جلب رضایت کادرفنی و تمدید قراردادش دوباره بازی در تیم قرمزپوش مرکز را تجربه کند.

فهرست پرسپولیس هنوز جای خالی دارد و مسئله ای از بابت تمدید قرارداد با عیسی آل کثیر وجود ندارد. باید دید این مهاجم از چه زمانی قادر به حضور در زمین خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مهر 1401 بروزرسانی: 5 مهر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1463

به "عکس ، خبر خوب به پرسپولیسی ها ، بازگشت بازیکن محبوب به تمرینات سرخ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، خبر خوب به پرسپولیسی ها ، بازگشت بازیکن محبوب به تمرینات سرخ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید