کریم باقری دستیار اسکوچیچ در تیم ملی شد

به گزارش آوای وحش، کریم باقری با موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم ملی فوتبال حضور پیدا می کند.

کریم باقری دستیار اسکوچیچ در تیم ملی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با پیشنهاد رسمی از سوی فدراسیون فوتبال و موافقت مدیریت باشگاه پرسپولیس و با هماهنگی کادرفنی، کریم باقری برای مدتی کوتاه، در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان حضور پیدا می کند تا در راه صعود به جام جهانی در کنار دراگان اسکوچیچ فعالیت کند.

بعد از آن که پیشنهاد مسئولان فدراسیون فوتبال به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رسید، بررسی تمام ابعاد این پیشنهاد در دستور کار قرار گرفت. در این جهت، از یحیی گل محمدی نیز نظرسنجی شد و بنا به مصلحت اندیشی ملی، کمک به تیمی که متعلق به 85 میلیون نفر ایرانی است و نگاه ملی که همه پرسپولیسی ها در طول تاریخ به فوتبال کشورمان داشتند، به صورت موقت و تنها تا انتها دور مقدماتی انتخابی جام جهانی، باقری به عنوان دستیار اسکوچیچ به کادرفنی تیم ملی اضافه می شود.

تیم ملی کشورمان روز 13 خرداد مقابل هنگ کنگ، روز 17 خرداد برابر بحرین، 21 خرداد مقابل کامبوج و در نهایت سه شنبه 25 خرداد ماه با عراق در گروه سوم رقابت های انتخابی جام جهانی بازی خواهد کرد و بعد از اتمام این چهار مسابقه، کریم باقری به همراه محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری از اردوی تیم ملی به تمرینات پرسپولیس بازمی گردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 981

به "کریم باقری دستیار اسکوچیچ در تیم ملی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم باقری دستیار اسکوچیچ در تیم ملی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید