فوت 2 بیمار کرونایی دیگر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش آوای وحش، طی 24 ساعت گذشته، دو مورد نو فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

فوت 2 بیمار کرونایی دیگر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگاران از شهرکرد، فریدون رحمانی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته، 431 بیمار با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی چهارمحال و بختیاری مراجعه داشته اند که از این تعداد 32 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او افزود: در شبانه روز گذشته نتیجه تست 11 نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و 8 نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید-19 در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید

رحمانی اضافه کرد: هم اکنون 107 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 76 نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او گفت: طی 24 ساعت گذشته، دو مورد تازه فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید-19 در استان گزارش شد و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار 743 نفر رسید.

رحمانی شرح داد: هم اکنون 15 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1240

به "فوت 2 بیمار کرونایی دیگر در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 2 بیمار کرونایی دیگر در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید