ماشین تازه سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد، عکس

به گزارش آوای وحش، پدال نوشت: سوزوکی اعلام نمود نسخه ویژه از جیمنی دو دیفرانسیل دوست داشتنی را با نام هریتیج ادیشن فراوری خواهد نمود. قرار است تنها 300 دستگاه با قیمت 22600 دلار عرضه شوند.

ماشین تازه سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد، عکس

هر زمان که نام سوزوکی جیمنی به میان می آید مردم آمریکا با واژه هایی همانند میوه ممنوعه از آن یاد می نمایند. البته حتی در بازارهایی که جیمنی عرضه می گردد نیز دستیابی به مدل هریتیج ادیشن سخت خواهد بود. ژاپنی ها اعلام نموده اند آفرودر کوچک خود را به تعداد بسیار محدودی در بازار استرالیا عرضه خواهند کرد. سوزوکی اظهار داشته است تنها 300 دستگاه از جیمنی هریتیج ادیشن را فراوری می نماید. وب سایت استرالیای جیمنی چهار رنگ سبز، سفید، خاکستری و مشکی از خودروی موردبحث را با عناصر و گرافیک های بدنه قرمز و نارنجی و گل پخش کن های قرمز رنگ به نمایش گذاشته است. نوشته های هریتیج نیز تکمیل نماینده طراحی ظاهری این خودرو خواهند بود.

در قلب مدل هریتیج ادیشن همان پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری استاندارد جیمنی با 100 اسب بخار قدرت قرار گرفته است. سوزوکی گیربکس 4 سرعته اتوماتیک را برای نسخه های دیگر آفرودر خود ارائه می نماید اما مدل موردبحث ما فقط با گیربکس 5 سرعته دستی قابل سفارش خواهد بود. ابعاد کوچک، فاصله بین محوری کوتاه و اورهنگ های جلو و عقب تقریباً ناپیدا باعث شده اند جیمنی از نظر آفرود توانایی های سورپرایز نماینده ای داشته باشد. خودروهای قدبلند در آمریکا ابعاد بزرگ تری دارند و اگرچه جیمنی هرگز در این کشور عرضه نشده است اما خودروهایی همانند شورولت تراکر در دسترس خریداران بوده اند.

سوزوکی جیمنی هریتیج ادیشن بر پایه مدل GLX ساخته می گردد که لوکس ترین نسخه از این خودرو به شمار میرود. در مدل موردبحث می توان تجهیزاتی همانند نمایشگر 7 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو، ناوبری، چراغ های جلوی LED، دوربین دنده عقب، مه شکن ها و حتی بعضی سیستم های یاری راننده را مشاهده کرد. اگرچه جیمنی هریتیج ادیشن خودرویی کوچک و به نوعی پایه محسوب می گردد اما می توان بعضی آپشن ها و وسایل جانبی را برایش سفارش داد. سوزوکی فلاپ های جلو و عقب، وسایل جانبی فضای بار، بلندگوهای کاراتر و حتی کیت رینگ های 15 اینچی را ارائه می نماید. قیمت خودروی موردبحث از حدود 22600 دلار آغاز می گردد و چند هزار دلاری گران تر از نسخه پایه جیمنی است. تنها رنگ استاندارد هریتیج ادیشن سفید است اما خریداران می توانند برای رنگ های دیگر 695 دلار پرداخت نمایند.

58321

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1538

به "ماشین تازه سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین تازه سوزوکی که به صورت محدود عرضه خواهد شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید