مخالفت قطری ها با درخواست پرسپولیس

به گزارش آوای وحش، باشگاه پرسپولیس در روز های گذشته طی نامه نگاری هایی با کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درخواست کرد تا سرخپوشان برای آشنایی بیشتر با فضای استادیوم الجنوب پیش از ملاقات فینال، دو جلسه تمرین در این استادیوم برگزار نمایند.

مخالفت قطری ها با درخواست پرسپولیس

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این درخواست باشگاه پرسپولیس که ابتدا با چراغ سبز مسئولان برگزاری مسابقات روبرو شده بود، شب گذشته رد شده و از سوی AFC به پرسپولیسی ها اعلام شد به دلیل حفظ و نگهداری از چمن استادیوم الجنوب، شاید این تیم حتی نتواند جلسه تمرین روز قبل از مسابقه را هم در زمین اصلی استادیوم الجنوب برگزار کند.

در همین زمینه باشگاه پرسپولیس نسبت به این تصمیم مسئولان لیگ قهرمانان آسیا معترض و در کوشش است بتواند حداقل پیش از ملاقات فینال یک جلسه تمرین را در زمین اصلی استادیوم الجنوب برگزار کند.

مسئولان AFC در حالی این تصمیم را گرفته اند که تیم اولسان هیوندای کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات و در ملاقات با بیجینگ چین در استادیوم الجنوب به میدان رفته است و نسبت به سرخپوشان آشنایی بیشتری با این استادیوم دارد.

تیم های پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی در ملاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:30 روز شنبه 29 آذرماه در استادیوم الجنوب الوکره به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 1 دی 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 653

به "مخالفت قطری ها با درخواست پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت قطری ها با درخواست پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید